AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Vi skal kjøpe Najell sleepcarrier. Vet at man burde kjøpe babynest og madrass ny (så det skal vi). Nå lurer jeg på om man burde kjøpe denne også ny, eller kan dette kjøpes brukt? Anonymkode: 8fd46...22b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Øøøøh sånn vil jeg også ha 🤩🤩 Anonymkode: 75bf5...c82
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 Bestilte jeg, kunne definitivt hatt bruk for å gå rundt med babyen uten å skifte stilling når de hadde sovnet på de to barna jeg har fra før. Jeg kjøpte ny, tenker at det gjelder det samme som med madrasser og babynest. At det kan ha blitt gulpet, tisset eller bæsjet i og at bakteriene ikke er så lett å vaske bort. Anonymkode: 75bf5...c82
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 Tenker det kommer litt an på hvordan/hvor mye du tenker å bruke den. Hvis babyen skal sove i den "24/7" ville jeg kanskje kjøpt den ny, men for noen dagdupper og litt bæring og sånt ville jeg ikke stresset noe med å kjøpe en brukt. Hele trekket kan vaskes i maskin. Jeg hadde fint kjøpt den brukt, og ville egentlig gjøre det da vi skulle kjøpe - men fant ikke noen brukt da. Er forresten veldig fornøyd med den! Anonymkode: 20fab...d09
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 Sant, da bestiller jeg ny! ☺️ Anonymkode: 8fd46...22b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Bestilte jeg, kunne definitivt hatt bruk for å gå rundt med babyen uten å skifte stilling når de hadde sovnet på de to barna jeg har fra før. Jeg kjøpte ny, tenker at det gjelder det samme som med madrasser og babynest. At det kan ha blitt gulpet, tisset eller bæsjet i og at bakteriene ikke er så lett å vaske bort. Anonymkode: 75bf5...c82 Helt genialt! Vi bor i leilighet uten heis og har vognparkering et annet sted så kan ikke se for meg at jeg klarer å bære bag delen opp og ned hver dag hvis baby sover osv ☺️ Anonymkode: 8fd46...22b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #7 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt genialt! Vi bor i leilighet uten heis og har vognparkering et annet sted så kan ikke se for meg at jeg klarer å bære bag delen opp og ned hver dag hvis baby sover osv ☺️ Anonymkode: 8fd46...22b Feil 😂 Anonymkode: 8fd46...22b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #8 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker det kommer litt an på hvordan/hvor mye du tenker å bruke den. Hvis babyen skal sove i den "24/7" ville jeg kanskje kjøpt den ny, men for noen dagdupper og litt bæring og sånt ville jeg ikke stresset noe med å kjøpe en brukt. Hele trekket kan vaskes i maskin. Jeg hadde fint kjøpt den brukt, og ville egentlig gjøre det da vi skulle kjøpe - men fant ikke noen brukt da. Er forresten veldig fornøyd med den! Anonymkode: 20fab...d09 Tenker å bruke den hver dag i vogn da vi bor i leilighet uten heis og jeg må bære baby opp og ned. Tenker du jeg burde kjøpe ny da? Anonymkode: 8fd46...22b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #9 Skrevet 17. november 2022 "sleepcarrier" og "babynest".... -skjønner det er mye nytt som småttingene trenger nå som jeg ikke viste om Anonymkode: a0e65...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #10 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): "sleepcarrier" og "babynest".... -skjønner det er mye nytt som småttingene trenger nå som jeg ikke viste om Anonymkode: a0e65...0ef Er ikke det at han MÅ ha det, er vel mer det at vi har økonomi og mulighet for å kunne kjøpe disse tingene som kan gjøre hverdagen lettet for meg når jeg er alene hjemme ☺️ Anonymkode: 8fd46...22b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #11 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tenker å bruke den hver dag i vogn da vi bor i leilighet uten heis og jeg må bære baby opp og ned. Tenker du jeg burde kjøpe ny da? Anonymkode: 8fd46...22b Det er det vi brukte den til også, og jeg hadde som sagt egentlig tenkt å kjøpe brukt (bortsett fra at jeg ikke fant noen da vi skulle kjøpe). Så jeg tenker ikke at dere må kjøpe ny, nei. Anonymkode: 20fab...d09
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #12 Skrevet 18. november 2022 Jeg kunne fint ha kjøpt en sleep carrier brukt. Mange velger jo brukt vogn også, så forskjellen er ikke så stor, bortsett fra at det er lettere å vaske sleepcarrieren i maskin (det eneste du trenger er å ta ut ryggplaten) enn en vognbag, hvor det kan være litt styrete å demontere tekstilene. Man kan også kjøpe et separat madrasstrekk for å beskytte den. Men jeg velger likevel å kjøpe ny denne gangen da jeg synes prisene som jeg har sett på bruktmarkedet er litt vel stive, nå er det jo også black week tilbud som er like billig som prisen av en brukt på Finn. Tenker heller å ta godt vare på den slik at jeg forhåpentligvis kan selge igjen til en grei pris. Anonymkode: 8e6cd...439
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #13 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kunne fint ha kjøpt en sleep carrier brukt. Mange velger jo brukt vogn også, så forskjellen er ikke så stor, bortsett fra at det er lettere å vaske sleepcarrieren i maskin (det eneste du trenger er å ta ut ryggplaten) enn en vognbag, hvor det kan være litt styrete å demontere tekstilene. Man kan også kjøpe et separat madrasstrekk for å beskytte den. Men jeg velger likevel å kjøpe ny denne gangen da jeg synes prisene som jeg har sett på bruktmarkedet er litt vel stive, nå er det jo også black week tilbud som er like billig som prisen av en brukt på Finn. Tenker heller å ta godt vare på den slik at jeg forhåpentligvis kan selge igjen til en grei pris. Anonymkode: 8e6cd...439 Ja jeg reagerte også på prisen brukt, på finn skal de ha 1200 + frakt og ny kostet den 1599 kr inkl frakt liksom. Anonymkode: 75bf5...c82
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #14 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja jeg reagerte også på prisen brukt, på finn skal de ha 1200 + frakt og ny kostet den 1599 kr inkl frakt liksom. Anonymkode: 75bf5...c82 Jeg reagerer også på dette😱 TS Anonymkode: 8fd46...22b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #15 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja jeg reagerte også på prisen brukt, på finn skal de ha 1200 + frakt og ny kostet den 1599 kr inkl frakt liksom. Anonymkode: 75bf5...c82 Den koster 1299 nå under black week. Litt synd at bruktmarkedet er litt overpriset her, for jeg foretrekker egentlig å kjøpe brukt pga. miljøet. Men vil ikke betale for mye heller, liksom 😅 Anonymkode: 8e6cd...439
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #16 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den koster 1299 nå under black week. Litt synd at bruktmarkedet er litt overpriset her, for jeg foretrekker egentlig å kjøpe brukt pga. miljøet. Men vil ikke betale for mye heller, liksom 😅 Anonymkode: 8e6cd...439 Glemte helt å sjekke så betalte 1599 🤪 men det får bare være 😬 Men helt enig, tullete at bruktmarkedet er som det er. Det blir for dumt rett og slett. Anonymkode: 75bf5...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå