Gå til innhold

Ytterbukse til tykke legger (lipødem) og "vanlig" midje

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg leter etter etter en ny ytterbukse for hovedsakelig gåturer i skog, mark og fjell. Ønsker noe enkelt, lett og gjerne med strikk i livet dersom jeg må stramme. Jeg sliter med å finne noe som passer da jeg har lipødem i beina og dermed har ganske tykke ankler, legger, knær og lår. I strech-dongeri har jeg som oftest nok med størrelse medium, selv om jeg har litt mage. Per nå bruker jeg en turbukse i XL for at den skal passe på leggene, men den er åpenbart for stor i livet og synes det er både travelt og noe vondt å bruke belte for å holde den oppe.

Prøver å google meg frem til turbukse/ytterbukse med vide bein, men finner ikke noe spesifikt. Vil gjerne ha mulighet til å stramme nederst ved ankelen også, selv om jeg alltid har et lag med tøy under slike bukser. Er det noen som har noen gode tips til en slik bukse?

På forhånd takk :)

Anonymkode: 3d1c6...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ei fra Norrøna, herremodell. kjempegod bukse, med strikkbelte oppe, og stramming nede på beina😊 Har ganske solide legger jeg også, men jeg har lymfødem..

Den er noen år gammel, så husker ikke hva modellen heter, kanskje det er den som heter Svalbard Flex1😊

Anonymkode: ccdbd...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...