Gå til innhold

Hvor mye har dere hatt i utbedringskoatand etter PKK (EU) kontroll på bilen?r E u

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvor gammel bil?

Anonymkode: a99bf...12a

Bilen er enten 2011 eller 2012-modell, jeg husker ikke i farten. Dieselbil som nå har gått 160000. Jeg har hatt den i 2 år, kjøpte den av en forhandler med ny EU-kontroll da, så jeg synes det er veldig rart at 2 år skal beløpe seg til 17-18000 i reparasjon. Jeg har hatt den på service i mellomtiden. Jeg har riktignok kjørt mye, kilometerstanden var vel 112000 da jeg kjøpte den. 

Anonymkode: f39a8...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bilen er enten 2011 eller 2012-modell, jeg husker ikke i farten. Dieselbil som nå har gått 160000. Jeg har hatt den i 2 år, kjøpte den av en forhandler med ny EU-kontroll da, så jeg synes det er veldig rart at 2 år skal beløpe seg til 17-18000 i reparasjon. Jeg har hatt den på service i mellomtiden. Jeg har riktignok kjørt mye, kilometerstanden var vel 112000 da jeg kjøpte den. 

Anonymkode: f39a8...9fe

Uff man vet aldri helt hva man får når man kjøper brukt, så denne gangen kjøpte jeg ny bil. Satser på det ikke blir høyere kostnad enn du hadde. Den gikk jo gjennom forrige gang uten merknader så, men jeg har kjørt 40 000 i året med den 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (17 minutter siden):

Det var ikke sånn ment ☹️ var litt mere sånn interesse messig 🙂 Joa da kan han sikkert skifte bremseskiver og klosser eller andre deler  med rimelige deler kjøpt på nett 🙂 hadde en Navara en gang gang med def toppakning og estimert pris på 45 000,- like mye som jeg ga for bilen da var det ikke annet å gjøre enn å gå til Anskaffelse av Haynes bok deler og verktøy alt for 5 000,- 😉 

Det var ikke du som sa jeg er teknisk idiot da, det er det jeg selv som mener jeg er 😄 Går vel egentlig mer på at jeg er redd for å gjøre feil. Men han sønnen har pressa meg i det siste,  han vil jeg skal bli mer selvstendig teknisk 😄👍 så det er bare å prøve ut nye ting 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingenting. Betaler bare for kontrollen😊

Anonymkode: 4bba0...551

Aldri noe galt,  eller fikser du selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det var ikke du som sa jeg er teknisk idiot da, det er det jeg selv som mener jeg er 😄 Går vel egentlig mer på at jeg er redd for å gjøre feil. Men han sønnen har pressa meg i det siste,  han vil jeg skal bli mer selvstendig teknisk 😄👍 så det er bare å prøve ut nye ting 😉

Ja er jo det men når en mann sier noe kan jo ting ofte missoppfattes 😉 ja du får kjøpe deg en jekk ett par støttebukker skrallesett  og en Haynesbok til din bil og gå i gang 😉 sjøl har jeg løftebukk 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jaggu en mann som skal kose seg neste helg :) 

Selger

Firmanavn: Eurodel AS

Org. nummer: 999203841MVA

Postadresse: Raveien 330, 3220 Sandefjord

Bestilte varer
Produkt                                 Art.nummer                                                   Pris                  Antall    
Hjullager KAMOKA                5600193                                                        466,-                     1     
Halogenpære NEOLUX BLUE LIGHT 12V H4 60/55W X2                        174,-                     2         
Frakt                                                                                                                 89,-                    1 

Totalt 729,-

127_210D00019T (2).gif

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...