AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Del Skrevet 17. november 2022 Hei! Jeg tok en test igår og tidligere idag som var negative. Tok så 2 testen rundt kl 19 idag som begge kom ut positive... det er fortsatt tidlig og jeg antar jeg er ca 8/9 dpo, men litt usikker. Den ene ble veldig positiv og den andre også positiv med mye svakere. Ble såpass gira at jeg tok en ny test ca 30 min etterpå for å bekrefte, men da ble den negativ? Er det noen som har opplevd å få positive/negative tester om hverandre? Eller kan rett og slett den positive være falsk positiv? Skjønner virkelig ingenting. Håper på svar😊 legger ved bilde av testene ista: Anonymkode: c8b24...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Del Skrevet 17. november 2022 Ser den ene er blå og den andre rosa? Kan en av dem være en eggløsningstest? Anonymkode: e5378...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Del Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser den ene er blå og den andre rosa? Kan en av dem være en eggløsningstest? Anonymkode: e5378...f16 Begge 2 er Hcg tester😊 Den rosa er apotekene sine strimmeltester og den blå er Makesure graviditetstest😊 Anonymkode: c8b24...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 17. november 2022 #4 Del Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Begge 2 er Hcg tester😊 Den rosa er apotekene sine strimmeltester og den blå er Makesure graviditetstest😊 Anonymkode: c8b24...1c7 Den ser veldig positiv ut! Hvis du tok ny test 30 minutter etter hadde du nok ikke konsentrert nok urin 🤞🏼🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Del Skrevet 17. november 2022 Ser strek på begge jeg 👍🏼 Anonymkode: 1b366...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå