AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 dette her har blitt svært kaostisk. Vet rett og slett ikke hvordan jeg skal komme noen vei. Det var en fyr jeg hadde kjent i noen år da. Vi ble kjent da vi tok Bachlor grad sammen da vi gikk på høgskolen. Tilfeldigvis endte vi på samme jobb. tonen ble raskt god og siden vi begge var single hadde vi en greie. Følte rett og slett at alt passet fint. Var klar til å gå inn fast forhold og det virket som han var min type. Likte særlig på måten han behandlet meg og de andre på. Etter at vi hadde tilbrakt tre måneder sammen bestemte vi oss for å date og se hvor det fører frem. Bare sånn prosedyre. Jeg var 99% klar til å gå inn i forhold. skjebne dagen endte alt. var stresset på jobb og hadde nettop kranglet med xen min. Så kommer han med blomster midt i det hele. Jeg skrek på han og avviste han. Etter det har han ignorert meg fullstendig, vil ikke prate med meg og blokkerte telefon nr mitt. skrev til han på facebook. Han sier da at han vil pule meg først også skal vurdere om vi kommer back on track. bare hvis jeg hadde en vagina som var verdt det. dette her er svært sårende. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Når jeg endelig har funnet så og si drømme mannen ender alt i grus? snakk om uflaks Anonymkode: 0c2a7...cf7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Jeg synes det virker som om du ikke klar for noe nytt. Hvis eksen fremdeles er så viktig at man må krangle med ham... da er man ikke helt klar mener jeg Anonymkode: 714c5...871 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 Dramarma Anonymkode: 92076...e46 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 Det er litt slemt at du skriker han i ansiktet når han prøver å komme med blomster for å gjøre deg glad på en hvilken som helst dag. Tenk hvis dette skjedde mot deg. At du hadde tenkt å gjøre en fin ting for han, så bare skriker han deg i ansiktet pga en situasjon som ikke engang omhandler han. Man føler seg avvist, fornærmet og vil bare snu ryggen til egentlig. også ser jeg ikke helt hvorfor du har kontakt med eksen din hvis dere krangler osv. dette vil jo bare lage sånne situasjoner som dette og ødelegge for ditt nye forhold. Anonymkode: d0814...41a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er litt slemt at du skriker han i ansiktet når han prøver å komme med blomster for å gjøre deg glad på en hvilken som helst dag. Tenk hvis dette skjedde mot deg. At du hadde tenkt å gjøre en fin ting for han, så bare skriker han deg i ansiktet pga en situasjon som ikke engang omhandler han. Man føler seg avvist, fornærmet og vil bare snu ryggen til egentlig. også ser jeg ikke helt hvorfor du har kontakt med eksen din hvis dere krangler osv. dette vil jo bare lage sånne situasjoner som dette og ødelegge for ditt nye forhold. Anonymkode: d0814...41a Omhandler deg* skulle det stå Anonymkode: d0814...41a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 Han har bare sett på deg som sex hele tiden når han snakker sånn til deg. Glem han, han respekterer deg ikke Anonymkode: 32c1e...c2e
Klump Skrevet 17. november 2022 #7 Skrevet 17. november 2022 Haha, herregud for en suppe. Er dere 20 år? 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #8 Skrevet 17. november 2022 Stakkars mann. Hils og si at han må advares. Anonymkode: d8390...680
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #9 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): dette her har blitt svært kaostisk. Vet rett og slett ikke hvordan jeg skal komme noen vei. Det var en fyr jeg hadde kjent i noen år da. Vi ble kjent da vi tok Bachlor grad sammen da vi gikk på høgskolen. Tilfeldigvis endte vi på samme jobb. tonen ble raskt god og siden vi begge var single hadde vi en greie. Følte rett og slett at alt passet fint. Var klar til å gå inn fast forhold og det virket som han var min type. Likte særlig på måten han behandlet meg og de andre på. Etter at vi hadde tilbrakt tre måneder sammen bestemte vi oss for å date og se hvor det fører frem. Bare sånn prosedyre. Jeg var 99% klar til å gå inn i forhold. skjebne dagen endte alt. var stresset på jobb og hadde nettop kranglet med xen min. Så kommer han med blomster midt i det hele. Jeg skrek på han og avviste han. Etter det har han ignorert meg fullstendig, vil ikke prate med meg og blokkerte telefon nr mitt. skrev til han på facebook. Han sier da at han vil pule meg først også skal vurdere om vi kommer back on track. bare hvis jeg hadde en vagina som var verdt det. dette her er svært sårende. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Når jeg endelig har funnet så og si drømme mannen ender alt i grus? snakk om uflaks Anonymkode: 0c2a7...cf7 Hva er det ikke du forstår her? At du lot sinnet ditt gå utover en uskyldig mann som du til og med likte kommer til deg med blomster??? Jaggu hadde jeg og blitt dypt såret over dette fra en jeg hadde hatt en fin tone med. Han skjønte vel og at du viste ditt sanne jeg ved å plutselig kan bli sint slik. Hvem vil ha en slik person inn i livet sitt som viser sånn ustabilitet?? Ja du får igjen nå om at du er kun bra nok til å pules. Dette er slik jeg ser det din feil. Du ødela noe fint pga en ex. Live with it og lær til neste gang. Anonymkode: 59053...cc0 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #10 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): skrev til han på facebook. Han sier da at han vil pule meg først også skal vurdere om vi kommer back on track. bare hvis jeg hadde en vagina som var verdt det. Etter utbruddet ditt, så anser han alt seriøst som tapt. Da er det fristende å komme med et slikt utspill, og blir det sex av det, så er det bedre for ham, enn å ha hatt en lang relasjon til deg, uten så mye som et ligg. Anonymkode: 51134...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå