Chiquita Skrevet 7. desember 2005 #1 Skrevet 7. desember 2005 Hei. Jeg lurer på hvike Tupperware-produkter du liker, og hvilke du ikke liker... Jeg sliter litt med å finne inspirasjon til hvilke produkter jeg skal ha med på demonstrasjon i morgen. (føler at det blir så mye repitisjon) Noen forslag?
Arwen Skrevet 7. desember 2005 #2 Skrevet 7. desember 2005 Den nye løkkuttedingsen! (mini quick chef eller noe?) Genial! Eller så liker jeg silikonkakeformene.
Chiquita Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2005 Mini quick-chef står på lista ja. Alle liker den, har jeg fått inntrykk av. *silikonform er notert*
Gjest LoisLane Skrevet 7. desember 2005 #4 Skrevet 7. desember 2005 Liker kjøkkensaksa, bokseåpneren, en stor bakebolle. Bruker et sett med eggedeler og sitruspresse ganske ofte. Og mugga mi.
Chiquita Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2005 Liker kjøkkensaksa, bokseåpneren, en stor bakebolle. Bruker et sett med eggedeler og sitruspresse ganske ofte. Og mugga mi. ← Takk. Saksa er det lenge siden jeg har hatt med nå, så da er det kanskje på tide igjen *glad for forslag*
Gjest Sabia Skrevet 8. desember 2005 #6 Skrevet 8. desember 2005 Jeg liker slikkepotten, vindusnalen, de gjennomsiktige bollene med blått lokk, bakebollen med lokk som spretter av, og knivsliperen!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #7 Skrevet 8. desember 2005 liker den der dorullholderen jeg kjempefin
Nita Skrevet 8. desember 2005 #8 Skrevet 8. desember 2005 Osteklokka er kjempebra....videre kjevlen som kan fylles med vann( jeg har mistet min lånte den bort og fikk den aldri tilbake) og så potetskrelleren Lykke til med demonstrasjonen
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #9 Skrevet 8. desember 2005 aner ikke hva den heter for noe, men det er en mørke blå slags ildfast form. Til å ha i stekovnene. Genial til å steke stek (slipper å bruke smør, får masse sky) og fin å bak brød i sies det..
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #10 Skrevet 8. desember 2005 Er veldig fornøyd med boksåpneren jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #11 Skrevet 8. desember 2005 Jeg har ett bollesett med en gul, en blå og en grønn bolle - alle med lokk. Bruker disse kjempeofte til alt mulig rart. Veldig fornøyd. Knivsliperen er også god. Skarpe kniver på kjøkkenet er jo ett must!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #12 Skrevet 8. desember 2005 Potetskrelleren! Elsker min, skreller alt fra poteter til gresskar uten problemer.
Brunhilde Skrevet 8. desember 2005 #13 Skrevet 8. desember 2005 Boksåpneren, potetskrelleren og brødkniven er mine favoritter. Ellers liker jeg silikonformene, spesielt den lille til sjokoladekonfekt.
Chiquita Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #14 Skrevet 8. desember 2005 Tusen takk dere. Nå sitter jeg her og lurer på hvor jeg har gjort av potetskrelleren min... Hm. må vel finne den før kvelden
Cupcake Skrevet 10. desember 2005 #15 Skrevet 10. desember 2005 Har en kamerat som har Tupperware boksåpner som jeg synes var veldig fiffig! Smart at den åpner boksen på den måten, slik at man kan lokke den ordentlig igjen etterpå. :-D Går det an å bestille Tupperware på nettet noe sted??
Gjest gjest1 Skrevet 10. desember 2005 #16 Skrevet 10. desember 2005 Boksen med rist. Holder salat frisk leeeenge!
Grooo Skrevet 11. desember 2005 #18 Skrevet 11. desember 2005 Boksen med rist. Holder salat frisk leeeenge! ← Ja, denne er helt genial! Og ellers tror jeg det er lurt å ha med noen av de helt vanlige små boksene som passer til pålegg og sånn.. Har aldri sett dem demonstrert på noe møte, men de gangene en eller annen kommer på at hun trenger noen sånne så ender det med at mange kjøper dem for "det hadde nok vært kjekt med noen til ja..."
Gjest Piper Skrevet 11. desember 2005 #19 Skrevet 11. desember 2005 aner ikke hva den heter for noe, men det er en mørke blå slags ildfast form. Til å ha i stekovnene. Genial til å steke stek (slipper å bruke smør, får masse sky) og fin å bak brød i sies det.. ← Er helt enig i dette, for dne er bare genial
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #20 Skrevet 11. desember 2005 Den blå greia man stapper kjøttdeig med,genial!Nå er det moro og steke kjøttdeig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå