Gå til innhold

Hvor lang tid tok det å få svar på celleprøve av livmorhalsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har venter på svar i en måned nå, legen sa jeg skulle få svar uansett hva resultatet var. Jeg spurte hvor lang tid det tok å få svar, og da sa hun det var veldig varierende, og at det kunne ta både en uke og tre uker. Det er greit nok, men en hel måned...? Hvor lang tid tok det før dere fikk svar?

Anonymkode: ed3f7...d79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber som fastlege og det er ikke unormalt at det tar rundt 4 uker. Ring og hør! 

Anonymkode: 0f0f2...992

Skrevet

1 uke hos Volvat, men det er privat og går kanskje litt fortere… 

de har nok fått svar. Ring og mas!! Ofte så ringer de ikke om prøvene var fine. Ofte må man gi beskjed at man vil ha svar uansett hva resultatet er…

Anonymkode: 3d846...ca3

• Liker 1
Skrevet

Jeg får ikke svar, fikk beskjed om at jeg fikk det bare om noe var galt, kontakt de og hør da det kanskje ikke er vanlig rutine.

Anonymkode: f98cd...d79

Skrevet

Stort sett under 1 uke. Her må du purre. Jeg har alltid fått svar og ville aldri slått meg til ro med at "ingen svar betyr at ingenting er galt", celleprøven er for viktig til det.

Anonymkode: d868b...7a4

Skrevet

Tok 4 uker her.

Anonymkode: 37262...92c

Skrevet

Svaret kom idag heldigvis! Prøven var normal, og det er så godt å ha det overstått! 😊

Anonymkode: ed3f7...d79

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg bruker å få svar etter 2 uker. Da har jeg glemt at jeg har vært til gynekolog. Så det blir litt sånn.. åh ja, stemmer. Har aldri vært noe galt. Gidder ikke å gå å tenke kreft - celleprøve-dør jeg!?

Anonymkode: 501e9...c6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...