Gå til innhold

Tips til restaurant i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ut og spise med jobben i desember og prøver å finne en ok restaurant, med fine lokaler . Vi er 10 personer. Fant en bra en, men den tilbyr dessverre  kun fast meny til over 1000.- per person og så høyt budsjett har vi ikke. Normalt betaler de ca 500.- pr hode, resten dekker man selv og det må være mulig å bestille a la carte (evt forhåndsbestille det). Tips? 

Anonymkode: 0ed69...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er utfordrende å finne et sted hvor man kan bestille a la carte, mtp hvor mange dere er. Kan det være et alternativ å dra på et sted med deleretter/småretter? Som feks libanesisk meze-restauranter, typiske etiopiske/eritreiske spisesteder med delemat eller liknende?

Skrevet

Her finner du kanskje en? 

Skrevet
Besserwisser skrev (42 minutter siden):

Jeg tror det er utfordrende å finne et sted hvor man kan bestille a la carte, mtp hvor mange dere er.

Det var også min umiddelbare tanke. Spesielt i julebordsesongen krever mange restauranter at store grupper (ofte om man er 8 eller fler) bestiller fast meny for hele selskapet. 

Om det er et absolutt krav å kunne bestille a la carte bør dere nok ty til de typiske kjederestaurantene (Egon, Fridays, Big Horn, Olivia etc.).

Anonymkode: 8088d...c1f

• Liker 1
Skrevet

Vi har gjort det flere ganger før men utenom julebordsesongen da. Har da pleid å forhåndsbestille hva den enkelte skal ha bare og stort sett har det vært mye av det samme. Men er alltid noen som ikke liker det og det osv så er greit å ha noen ting å velge imellom 

Anonymkode: 0ed69...cbd

Skrevet

Dovrehallen restaurant er glimrende til ts sitt formål. 

Anonymkode: 2e9ac...cb8

• Liker 2
Skrevet

Vi skal på Villa Paradiso, der var det mulig å bestille bord til opp til 15 personer uten at man må forhåndsbestille meny.

Anonymkode: 1ca53...f6c

• Liker 1
Skrevet

Brasserie France, Brasserie Blanche, Hos Thea, Kinoteket, Bejing Palace (kinesisk), Delicatessen....valget er mange

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...