Gå til innhold

Gutter: Red flag at en jente ikke har vært i forhold før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere menn om at en kvinne i slutten av 20 årene aldri har vært i et forhold før? Stort rødt flagg? 

Anonymkode: 07af8...6f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er bare koselig, da har man helt blanke ark!!!

Anonymkode: fb127...daf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det er bare koselig, da har man helt blanke ark!!!

Har ingen uvaner i forhold

Skrevet

Rødt flagg er det ikke. Det kan jo være relevant å vite årsaken da, det er jo uvanlig for en dame aldri å ha vært i forhold.

Om det er fordi "ingen menn er attraktive nok" så er det veldig negativt.

Anonymkode: 44800...cf9

• Liker 3
Skrevet

TS mener kanskje rødt flagg?

Å ikke beherske norsk er et rødt flagg.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt fint det..

Anonymkode: e216f...f12

Skrevet

Det er ganske vanlig å ikke ha vært i forhold før i den alderen

Anonymkode: 7e9a4...b4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva tenker dere menn om at en kvinne i slutten av 20 årene aldri har vært i et forhold før? Stort rødt flagg? 

Anonymkode: 07af8...6f4

Rødt flagg hvis hun ikke har vært i et forhold men har pult en haug av folk. Har hun ikke gjort det så er det ikke et rødt flagg. Bare flott å slippe baggasje og ekser.

Anonymkode: 4e4ce...b88

• Liker 3
Skrevet

Tenker det er bra.

Alt for mange kvinner blir ødelagt av tidligere forhold, fordi hun har vært i et voldelig forhold, eller blitt misbrukt av tidligere partner. Du har ikke noe av denne bagasjen som er et stort pluss.

Anonymkode: 906d5...637

Skrevet

Ikke nødvendigvis kan være mange årsaker til det :) 

Gjest Wrightandrong
Skrevet

På generelt grunnlag er svaret nei. Hvorfor skal man kutte ut noen man liker, fordi vedkommende ikke har noe tidligere forhold bak seg? Det kan for så vidt også ha sine positive sider. 

Skrevet

Møtte min mann da han va 36, han hadde aldri vært i et forhold før. Jeg var skeptisk til å begynne med, man lurer jo på hvorfor og tenker at det kan ligge noe bak. Men nå har vi vært sammen i 2 år og har det fantastisk. 

Anonymkode: b3bd1...069

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Rødt flagg hvis hun ikke har vært i et forhold men har pult en haug av folk. Har hun ikke gjort det så er det ikke et rødt flagg. Bare flott å slippe baggasje og ekser.

Anonymkode: 4e4ce...b88

Ah the slutshaming police på kvinneguiden er alltid på plass!

Anonymkode: 7e9a4...b4e

• Liker 1
Skrevet

Bare positivt. Og er hun jomfru el semijomfru er det enda bedre. 

Anonymkode: 0ee96...3d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare positivt. Og er hun jomfru el semijomfru er det enda bedre. 

Anonymkode: 0ee96...3d2

Hva er semi jomfru?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Rødt flagg er det ikke. Det kan jo være relevant å vite årsaken da, det er jo uvanlig for en dame aldri å ha vært i forhold.

Jeg skjønner jo at man tenker man vil gjerne vite årsak, men det er ikke nødvendigvis at man har noe svar på det. Kanskje det bare aldri har skjedd og man ikke har funnet en person der begge vil være sammen med hverandre. Trenger ikke være noen åpenbar årsak og jeg synes kanskje det er bittelitt slemt å spørre om det. Kanskje personen bare er en sånn person som ikke er for alle, fordi hen er seg selv. Det viktigste er at man klikker, de to som skal være sammen. 

Anonymkode: 7618c...6cb

• Liker 1
Gjest Vitalogy
Skrevet

Liker ikke uttrykket "rødt flagg", men OK: Nei, jeg ville ikke vært skeptisk på grunn av det. Gi nå for pokker vedkommende en ordentlig sjanse. Mest for din egen skyld.

Gjest Vitalogy
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg skjønner jo at man tenker man vil gjerne vite årsak, men det er ikke nødvendigvis at man har noe svar på det. Kanskje det bare aldri har skjedd og man ikke har funnet en person der begge vil være sammen med hverandre. Trenger ikke være noen åpenbar årsak og jeg synes kanskje det er bittelitt slemt å spørre om det. Kanskje personen bare er en sånn person som ikke er for alle, fordi hen er seg selv. Det viktigste er at man klikker, de to som skal være sammen. 

Anonymkode: 7618c...6cb

Helt enig.

Jeg var selv ikke i et forhold før jeg var 28 (?). Det var ingen spesiell "grunn" til det. Ikke noe spesielt med meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja, er det det om hun finner akkurat deg attraktiv nok for forhold?

Anonymkode: 33c1a...eae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...