AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Del Skrevet 17. november 2022 Hei 😊 Fikk forskrevet progesteron grunnet kort lutealfase. Fikk skrevet ut Cycloglest som jeg skulle ta dagen etter positiv El-test, altså når den var blitt negativ igjen. Saken er at jeg forstår El vil skje alt fra 24-48 t etter positiv test, og leser at for tidlig tilførsel av progresteron kan bryte ned egget. Hadde positiv test i forgårs, negativ i går. Har ikke turt å ta ennå da jeg er redd EL ikke er over. Kjenner meg ganske oppblåst i dag og har litt stikkinger. Skal jeg tørre å ta i kveld? Noen andre med erfaringer? Anonymkode: 24dd9...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 18. november 2022 #2 Del Skrevet 18. november 2022 Jeg pleier vente et par dager så jeg er sikker på egget har sluppet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Del Skrevet 18. november 2022 Ved IVF har jeg fått beskjed om å starte opp to dager etter positiv test 😊 Anonymkode: b6a98...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #4 Del Skrevet 18. november 2022 Jeg tok sjansen på å ta i går kveld. Så håper jeg det ikke var for tidlig. Forstår alle får ulike anbefalinger, ikke rart man blir forvirret da😅 Anonymkode: 24dd9...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå