Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære Kvinneguiden,

er forsvaret for meg? Hva syns dere om forsvaret? bra valg eller stupid? Personlig ønsker jeg meg høy lønn, ikke å dø, og en stabil jobb. Tror ikke jeg vil like å være i forsvaret. Generaler som skriker på deg, lav lønn, og utnyttelse av deg som våpen?!?! det at noen ikke ha valg til å si nei syns jeg bare er grufullt av nasjonen å gjøre. "Kjære Norge med frihet". 

Altså, gratis flygerutdanning høres jævlig fristende ut, men ikke å utdanne meg for et slikt korrupt system som forsvaret.. den tar jo mye lengre tid enn det sivile også.. om jeg kommer inn i forsvaret vil jeg garantert komme inn på UIT luftfartfag...

Hva tenker dere?

- Mvh ax^2+bx+c.

Anonymkode: cdcfb...27d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er rart du lurer, du ser jo åpenbart selv at det ikke er det?

Anonymkode: dfcbb...8ca

Skrevet

her på Kvinneguiden får man selvfølgelig bare søppel svar, i alle fall når det kommer til militæret. 

hva med å heller spørre under for eksempel Diskusjon.no (under kategorien "jobb og utdannelse") eller på Milforum. 

Anonymkode: 5b745...6be

Skrevet

Om du ikke tror du vil like deg, og ikke liker strenge rutiner og autoriteter, så er det neppe ett bra valg.

Tror du selv at du vil vise nok motivasjon til å bli valgt til en flyverutdanning i Forsvaret? Det er rundt 3 av 100 søkere som blir tatt opp i luftforsvaret, og ikke nødvendigvis alle de engang som får flyverutdanning. Det går mer på motivasjon enn tidligere karakterer. Vil du kunne bevise at du er så dedikert og motivert for en videre karriere i Luftforsvaret?

Anonymkode: c1900...cac

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjære Kvinneguiden,

er forsvaret for meg? Hva syns dere om forsvaret? bra valg eller stupid? Personlig ønsker jeg meg høy lønn, ikke å dø, og en stabil jobb. Tror ikke jeg vil like å være i forsvaret. Generaler som skriker på deg, lav lønn, og utnyttelse av deg som våpen?!?! det at noen ikke ha valg til å si nei syns jeg bare er grufullt av nasjonen å gjøre. "Kjære Norge med frihet". 

Altså, gratis flygerutdanning høres jævlig fristende ut, men ikke å utdanne meg for et slikt korrupt system som forsvaret.. den tar jo mye lengre tid enn det sivile også.. om jeg kommer inn i forsvaret vil jeg garantert komme inn på UIT luftfartfag...

Hva tenker dere?

- Mvh ax^2+bx+c.

Anonymkode: cdcfb...27d

Harcdu lyst til å droppe bomber på uskyldige eller skyte de?

Anonymkode: 530d5...aa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...