Gjest Gjest_Miriam_* Skrevet 7. desember 2005 #1 Skrevet 7. desember 2005 woof wooof wooof... splat.. ooouhhhh http://www.break.com/articles/miracraigdive.html loool
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #2 Skrevet 7. desember 2005 Jeg kunne vært der og sett det! Var hysterisk festlig video, den ligger ute på www.konsize.no også
Gjest Hel Skrevet 7. desember 2005 #3 Skrevet 7. desember 2005 Jeg leste om dette og håpa det kom et videoklipp til slutt. Det er jo litt synd på henne siden hun knuste kneskåla men morsomt likevel.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #5 Skrevet 7. desember 2005 Hun er jo dum da - hva med å gi et aldri så lite hint om at man har tenkt til å hoppe?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #6 Skrevet 7. desember 2005 og så hopper hun med knea først - ingen tør å ta imot da.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #7 Skrevet 7. desember 2005 Tøff i trynet på scenen, og raskt over i et antiklimaks hehe Hørte dere han fyren som gapskratta haha
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2005 #8 Skrevet 7. desember 2005 I følge jenta selv så smalt hun jo i bakken fordi det faktisk ikke stod noen mennesker der, men hun så det visst ikke på grunn av alle lampene hun hadde midt i fleisen. Men det gikk visst ikke helt som planlagt nei
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #9 Skrevet 8. desember 2005 Jentene som stod under der hun hoppa hyla i pur skrekk lol
Gjest TomKrus Skrevet 8. desember 2005 #10 Skrevet 8. desember 2005 En tohundre kilos crew-medlem av Public Enemy prøvde seg på dette i Trondheim, og publikum skilte seg selvfølgelig som rødehavet. Han hadde heldigvis mye flesk som gjorde møtet med gulvet litt mindre smertefullt.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #11 Skrevet 8. desember 2005 Dakar. Hun trodde vel kanskje hun var populær og at det var mange folk foran scenen da
Søtpotita Skrevet 8. desember 2005 #12 Skrevet 8. desember 2005 Haha...Først den derre voff voff greia, ta sats og rett i betongen Uff, stakkars folk som må ta imot dei derre pr-kåte "stupefolka"
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #13 Skrevet 8. desember 2005 jada kanskje litt stygt å le... men woof woof liksom... splatt!
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2005 #15 Skrevet 8. desember 2005 En tohundre kilos crew-medlem av Public Enemy prøvde seg på dette i Trondheim, og publikum skilte seg selvfølgelig som rødehavet. Han hadde heldigvis mye flesk som gjorde møtet med gulvet litt mindre smertefullt. ←
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #16 Skrevet 9. desember 2005 http://www.gossipish.com/dumbass_stagedive071205.html enda en link! Første gang jeg hører henne synge, ikke så imoponerende med "woff woff" Trodde hun var flinkere etter det man har hørt i media om henne
Gjest Gitte Skrevet 9. desember 2005 #17 Skrevet 9. desember 2005 hahaha genialt.. stakkars jente, noe så flaut.
Gjest Aloha Skrevet 10. desember 2005 #18 Skrevet 10. desember 2005 Syns dette var artig! Hun så da ut til å ta stuntet sitt med en stor porsjon humor i sin gjesteopptreden i Senkveld idag. Tøff jente!
Gjest Gjesta Skrevet 11. desember 2005 #19 Skrevet 11. desember 2005 Syns dette var artig! Hun så da ut til å ta stuntet sitt med en stor porsjon humor i sin gjesteopptreden i Senkveld idag. Tøff jente! ← Ja,hun kan hvertfall le av seg selv og det er en god egenskap
fluesopp Skrevet 11. desember 2005 #20 Skrevet 11. desember 2005 Hun må jo slenge seg ut hvis hun skal prøve på det. Ikke hoppe med knærne først Jeg lo nesten så mye at jeg kunne tissa på med. Vi satt hele familien å koste oss med senkveld. Hele familien lo så mye at vi alle kunne ha tisset på seg. Det var vanvittig morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå