AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #21 Skrevet 18. november 2022 klarinetta skrev (2 timer siden): Jeg gjentar meg selv, men det er så viktig. Er du sjekket for cøliaki? Kan gi mangel på næringsstoffer, krystallsyke er jo koblet litt til vitamin D. Lavt stoffskifte er autoimmunt, som cøliaki. Selv fikk jeg færre anfall av krystallsyke da jeg sluttet med elektrisk tannbørste, vet ikke om du bruker det? Har ikke cøliaki eller lave vitaminlagre. Nok D-vitamin kan ikke hindre krystallsyke, men kan muligens med liten sikkerhet gjøre nye krystallanfall mindre kraftige. Ihht forskning Jeg har sluttet med elektrisk tannbørste etter råd fra behandler 😅 Jeg får ikke anfall innimellom, jeg er kjempesvimmel hele døgnet alle dager og minutt dessverre 😔 Anonymkode: 9616c...81d
klarinetta Skrevet 18. november 2022 #22 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har ikke cøliaki eller lave vitaminlagre. Nok D-vitamin kan ikke hindre krystallsyke, men kan muligens med liten sikkerhet gjøre nye krystallanfall mindre kraftige. Ihht forskning Jeg har sluttet med elektrisk tannbørste etter råd fra behandler 😅 Jeg får ikke anfall innimellom, jeg er kjempesvimmel hele døgnet alle dager og minutt dessverre 😔 Anonymkode: 9616c...81d Ah. PPPD da kanskje. Jeg hadde begge deler og mer i over 6 år, vet hvordan du har det ❤
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #23 Skrevet 18. november 2022 klarinetta skrev (1 time siden): Ah. PPPD da kanskje. Jeg hadde begge deler og mer i over 6 år, vet hvordan du har det ❤ ❤️ Neida, det er aktiv og langvarig krystallsyke. Noen (altså heldige meg») får ikke krystallene ut av buegangene. Har pppd og, men også krystaller i bakre og midtre buegang. Behandler ukentlig på snart 3 året (pluss hjemme). 10-20% havner i den kategorien (får det ikke ut eventuelt får hyppige nye anfall selv om det kommer ut lett/vanskelig). Anonymkode: 9616c...81d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå