AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Min søster er skjult narsissist og jeg har avslørt henne for lenge siden, men denne gangen har jeg kuttet helt relasjon til henne utenom de gangene jeg MÅ møte henne, feks i selskap. Hun prøver å smiske seg inn på meg uansett hva som har skjedd mellom oss, hun prøver å teste om jeg forsatt kan bli manipulert på noen måte. Men nå er jeg tydelig at jeg ikke er så interessert inn møte henne og hun sier også selv at jeg er blitt annerledes m, hun sier «Du er blitt så likegyldig, før var du glad i meg», « du bryr deg ikke om meg, er du ikke glad i meg?»… jo selvfølgelig er jeg det sier jeg, men jeg har mye å ta tak oppi og har ikke tid. Det jeg lurer på, vet hun at jeg ikke ønsker å bruke tid med henne fordi hun gjør slemme ting og ikke bryr seg om meg? Forstår hun at jeg ikke gidder mer av hennes drama og at jeg respekterer meg selv? Hva tenker hun om at jeg ikke er interessert i å bruke tid med henne mer? Anonymkode: ce345...120
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Jeg tipper hun er dypt fornærmet over at du ikke tar kontakt og tar avstand. Narsissister ser jo ikke egne feil, så mest sannsynlig vil hun tenke at det er noe "svakt" med din person som gjør at du ikke ønsker kontakt (de projiserer egne svake sider over på andre). Oppmerksomhet som du gir til narsissisten kalles narsissistisk næring/narcissistic supply og når du trekker dette tilbake, som du har gjort, vil vedkommende oppleve sterkt ubehag. Veldig bra at du har gjennomskuet henne forresten! Anonymkode: 3011d...0a0 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 For henne er det bare en pause i relasjonen deres. Hun vil aldri tenke som deg at "denne relasjonen er over for alltid". Det er slik narsissister fungerer. Anonymkode: ace07...c70 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 Nei. De ser seg selv som offer og alle andre som urimelige og slemme som ikke gjør som de vil og forventer. De har ikke selvinnsikt, de tror de selv er viktigst og best uansett og går i offerposisjon når de ikke blir satt på en pidestall og beundret Anonymkode: 50f4a...122 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 «Du er blitt så likegyldig, før var du glad i meg» Jeg klarer ikke å manipulere deg lenger, så jeg prøver å manipulere deg til å bli manipulerbar igjen ved å forsøke å gi deg dårlig samvittighet ved å si at du ikke er glad i meg lenger. «Du bryr deg ikke om meg, er du ikke glad i meg?» Se over. Anonymkode: facd8...961 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): «Du er blitt så likegyldig, før var du glad i meg» Jeg klarer ikke å manipulere deg lenger, så jeg prøver å manipulere deg til å bli manipulerbar igjen ved å forsøke å gi deg dårlig samvittighet ved å si at du ikke er glad i meg lenger. «Du bryr deg ikke om meg, er du ikke glad i meg?» Se over. Anonymkode: facd8...961 Ja, stemmer det. Vet du hva som skjedde når hun ikke klarte å manipulere meg. Ed det? Da nevnte hun en annen person som var skylden for hele greien, denne personen har skadet vår relasjon og hun sa at vi trenger å bygge opp igjen vår relasjon fra grunn igjen, det gode båndet som vi en dag hadde. Denne venninnen som har ødelagt for vår søster bånd, skulle hun manipulere meg til å tro. «Men jeg sa at kan ikke vi bare glemme det da, jeg vil ikke bruke tid på negativitet, jet har så masse for tiden og skal snart ta eksamen» Det var da hun endret seg og ble kun kjempe snill med meg som om har masse å gi til meg, som om hun har en verdi for meg. Jeg fikk svaret som jeg lurte på, sa fint hade bra i telefonen og samtalen avsluttet vennskapelig. Anonymkode: ce345...120 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #7 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det jeg lurer på, vet hun at jeg ikke ønsker å bruke tid med henne fordi hun gjør slemme ting og ikke bryr seg om meg? Forstår hun at jeg ikke gidder mer av hennes drama og at jeg respekterer meg selv? Hva tenker hun om at jeg ikke er interessert i å bruke tid med henne mer? Anonymkode: ce345...120 For å prøve svare på spørsmålene dine... Hun forstår nok at noe er annerledes. Om hun forstår at det har med hennes oppførsel å gjøre? Muligens, aller lengst inne. Men om hun er narsissist, som du sier, jobber jo hjernen hennes overtid for å finne feil hos alle andre enn hos henne selv. Så om forståelsen er der, har nok personlighetsforstyrrelsen hennes begravd det godt, og overbevist henne om at hun ikke har noen form for skyld. Det mest bekymringsfulle for henne er trolig at hun ikke lenger kan manipulere deg til sin fordel. Anonymkode: facd8...961 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #8 Skrevet 17. november 2022 Bare fortsett å være en gråstein. Så lenge hun ikke får noe av deg, så leter hun etter andre å nære seg på i stedet. Anonymkode: ace07...c70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå