Gå til innhold

Knekkelyder i hode, anspent muskler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter flere år med psykisk vold så har jeg fått en fysisk reaksjon at jeg er veldig stram på den ene siden av brystet, og når jeg trykker/maserer forskjellige plasser forsn på brystet, så løsner det på en måte litt opp og det kommer knekkelyder der, og knekkelyder kommer også bak nakken og bak skulder. Jeg trykker veldig ofte der, jeg prøver hele tiden å løsne.

Det er ikke kun i brystet, men hode mitt også, hvis jeg trykker på siden av bakhode eller presser hode inntil noe, da knekker det oppover i hode. Det er veldig deilig kår jeg får til at det kommer knekkelyder, det føles som det løsner opp noe.

Noen som har hatt det samme? Vil det løsne opp igjen med tiden?

Nå er jeg fri fra volden og slapper endelig av, og det var først da jeg begynte å klare å løsne opp å få knekkelyder. Når jeg var i volden, da var jeg bare stram og hadde smerter, klarte ikke snu hode fordi det var vondt.

Men nå er det akkurat som om det sakte men sikkert løsner seg opp, det var mange år med volden og alle store små muskler var konstant i spenn.

Jeg tenker at jeg ikke har behov for behandling, det virker som om jeg klarer p løsne det opp selv, jeg trykker og maserer hver dag, og jeg har fått spørsmål om hvorfor jeg trykker så mye på brystet. Jeg prøver å gjøre det skjult for å unngå spørsmål. 

Jeg kan ikke noe om dette og syns set er rart at det kommer knekkelyder og løsner i hode, lurer derfor på om noen kan forklare litt om de vet noe om dette. Det er liksom min egen lille greie som jeg har nå

Anonymkode: 4c1ea...df3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...