Hildamaria Skrevet 17. november 2022 #1 Del Skrevet 17. november 2022 Hei! Tenkte å male flisene på badet, men lurer på om det går an å legge folie i stedet? Har noen erfaring med det? Kan det legges i dusjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Del Skrevet 17. november 2022 Jeg kjenner jeg får litt grøssninger av tanken på å se plast på veggene fra gulv til tak. Grusomt. Sorry. Anonymkode: babe3...32a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Del Skrevet 17. november 2022 Det tviler jeg på at vil holde seg noe særlig over tid. Jeg skal male flisene på badet og skal bruke epoxy maling. Det er skikkelig slitesterkt også. Anonymkode: 9522f...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Del Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det tviler jeg på at vil holde seg noe særlig over tid. Jeg skal male flisene på badet og skal bruke epoxy maling. Det er skikkelig slitesterkt også. Anonymkode: 9522f...6ee Epoxy er knall, vi har det på vaskerommet på gulvet. Vurderer å male veggene på badet med det, er knall blå litt melerte baderomsplater der grøss Anonymkode: bdb2f...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Del Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Epoxy er knall, vi har det på vaskerommet på gulvet. Vurderer å male veggene på badet med det, er knall blå litt melerte baderomsplater der grøss Anonymkode: bdb2f...32e Var det vanskelig å få det fint med epoxy? Jeg skal male fliser på vegg, gulv og ikke minst inne i dusjsonen. Er så redd det blir stygt med både rulle og kost. Anonymkode: 9522f...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Del Skrevet 17. november 2022 Vi har også fæle baderomsplater, leiligheten var ny i 2019. Håper det går an å male! På badet er de i en brun farge med "liksom sprekker og hull", og i dusjen er det andre plater som er beige med prikker.... Anonymkode: 28a6f...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #7 Del Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var det vanskelig å få det fint med epoxy? Jeg skal male fliser på vegg, gulv og ikke minst inne i dusjsonen. Er så redd det blir stygt med både rulle og kost. Anonymkode: 9522f...6ee Gikk veldig lett på gulvet iallefall. Malingen er litt tykkere enn vanlig maling og tørker fortere. Det blir ikke merker etter kost og rulle. Jeg gruet meg litt men det var helt unødig, gikk lett som bare det. Anonymkode: bdb2f...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #8 Del Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gikk veldig lett på gulvet iallefall. Malingen er litt tykkere enn vanlig maling og tørker fortere. Det blir ikke merker etter kost og rulle. Jeg gruet meg litt men det var helt unødig, gikk lett som bare det. Anonymkode: bdb2f...32e Så bra 😊 Da skal jeg sette igang til uka. Anonymkode: 9522f...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå