AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Jeg er så lei av at buksene mine blir for korte når jeg sitter, glir ned eller knapper som åpner seg fordi jeg blir «større» når jeg sitter. Er for jobbsammenheng jeg trenger bukse. Har en bukse fra Zara som er lang nok, men den har knapper og glidelås og disse har begynt å gli opp. En dressbukse. Har kjøpt ei fra Zalando fra tall avd, som er maken til ei jeg er har i vanlig str som jeg liker veldig godt. Men jeg følte den fikk rumpa mi til å virke veldig flat. Dette er en jeans skinny. Jeg er undervektig av natur. Veier 59 kg og er 182 høy. Men nå som jeg tok på meg denne følte jeg meg plutselig stor og dvask. Kall meg gjerne barnslig, men jeg vil ikke ha fyldige kvinnelige former. Jeg ser etter noen dressbukser og. Men vanskelig å finne på nett, nå har siden til Zalando klikket. Og ting jeg legger i handlekurven er plutselig utilgjengelig. Vanskelig å se hvilket stoff de er av og noen er perfekte men så har designeren fucket opp med en siste ting. Får man alltid tilbake pengene av Zalando når man returnerer? Altså, om man ikke tar av lappen osv.. Anonymkode: 23c98...ba6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Ja, du får alltid penger igjen om du ikke tar av lapp og overholder frist for å returnere. Bukser som går opp kan fikses ved å sy på en hempe på innsiden av buksen. Lett som en plett. Anonymkode: 60918...81f 1
Gjest AprilRyan Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 Jeg vet ikke hvor lange bein du har, men finnes flere sider med egne tall-avdelinger. Engelske nettbutikker er gode på det. For eksempel har Asos egen tall-avdeling. Det står hva slags materiale klær er laget av på Zalando og det gir jo en viss pekepinn på hvordan den ser ut, men ikke alltid. Ellers kan man se på hvor lang en bukse er, men det er ikke alltid rett merket på nettsiden har jeg merket meg. I tillegg så er buksene ofte ikke lenger enn en 34 i tommer selv om det står at den skal være 36, så å finne rett lengde kan være utfordrende. Men du får penger igjen så lenge lappen er på. Zalando har et litt idiotisk returopplegg der du må printe ut returlapp selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå