Charmina Skrevet 7. desember 2005 #1 Skrevet 7. desember 2005 Av alle ting satt jeg og så på denne serien om hun barnepiken med den forferdelige stemmen. Noen som vet hva jeg mener? Etterhvert syntes jeg den ble morsommere og morsommere (er det mulig?) ...........Men så sluttet de plutselig å sende flere episoder og jeg vet jo at det er mange mange fler. Er det noen som vet om tv3 skal sende resten av eoisodene? Noen som vet om denne serien er utgitt på dvd
Chans Skrevet 7. desember 2005 #2 Skrevet 7. desember 2005 Jeg har inntrykk av at makkverkkanalen TV3, i likhet med makkvekkanalen TVNorge, sender sit-com-serier, som Nanny, i rykk og napp. Den har vell gått fra tid til annen siden 90-tallet en gang, så det skulle ikke forundre meg om den dukker opp igjen i løpet av et års tid:)
Anglofil Skrevet 7. desember 2005 #3 Skrevet 7. desember 2005 Hele serien gikk på TV3 for mange år siden, faktisk da jeg gikk i 7. klasse på barneskolen (husker det, fordi vi lagde skuespill til serien ) Uansett, sesong 1 er ute på dvd, kan få tak i den på amazon.com ihvertfall. Mvh Yvonne
Daria Skrevet 8. desember 2005 #4 Skrevet 8. desember 2005 Denne serien har gått på tv3 maange ganger (og ikke nødvendigvis i kronologisk rekkeførle -tv3 pleier ikke være så nøye på sånt alltid) -tror jeg har sett siste episode hvertfall fire ganger (neida, har ikke fritidsproblemer eller noe... ), så den dukker sikker opp igjen når de har litt tid å fylle på sende-skjemaet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå