Gå til innhold

Jeg er en liten hval som sitter i min stressless og håper på noen å være med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper på besøk, selskap, noen å gjøre ting med. Eller at jeg kan dra ut til noen eller noe. Hva som helst. Men det er ingen der. Etter mange år med uførhet og dårlig form er det kun veldig få som er der.

Men min datter er for travel. Hun har eksamen, jobb og barn. Jeg kan ikke komme på besøk heller, for hun har ikke tid. Ikke på dagtid, og ikke på kveldstid. Og jeg forstår det så godt at hun har det travelt. 

Mannen min jobber til seint. Han kommer hjem seint i kveld. Han MÅ jobbe seint, men dette er et problem året rundt, ikke bare nå når han er mye borte. Det er bare nå det slår inn så veldig for meg!

Anonymkode: 6904f...d0a

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

e493c945d78555cdc5ac6b38fd42c60b.jpg

❤️

Har ikke så mange konkrete råd til hva du kan gjøre, men jeg kan anbefale den sosiale biten av forumet her, vi er mange som har strandet der inne 😊

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Sender deg en klem :klem: , nei to :klemmer: , nei tre :klem3:

Er enig med Rumle. Kom over til sosial prat :hallo:

• Hjerte 2
Skrevet

Vet du at voksne også kan søke om støttekontakt? Det kan være til stor hjelp for å bryte sosial isolasjon om en har vært syk lenge ❤️

Ellers kan det være en ide å undersøke hva som finnes av tilbud der du bor, ta initiativ og bli med på noe? Mange steder er det strikkekafe, eller sosiale møteplasser på frivillighetssentral el.l.

Engasjer deg i en forening eller pasientforening? Som oftest finnes det noe.

En må gjerne skape seg nye sosiale arenaer og kontaktnett etter ei tid som syk ❤️ 

Anonymkode: d9281...45d

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...