AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Jeg og eksen har nettopp gjort det slutt, da det var grunner til at det ikke funka akkurat nå. Han med tanke på tiden hans og jeg vil fokusere på meg selv. Vi er enda unge. Men han sender meg meldinger hver dag og spør hvordan dagen min har vært, noe som er koselig. I går skrev han «trur og håper at vi finner ut ting om litt tid» «vi trenger litt tid fra hverandre nå». Da skrev jeg «er vi ment for og være så finner vi ut av det, alt skjer for en grunn». Da skriver han «veldig sant, vi finner nok ut av det skal du se». Hva mener han? Jeg skjønner virkelig ikke.. Anonymkode: c9790...545
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Hvordan tenker du vi skal kunne vite det? Anonymkode: 3cdb4...607 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan tenker du vi skal kunne vite det? Anonymkode: 3cdb4...607 Nei, etter hva jeg skrev da. I følge hva han selv skriver til meg Anonymkode: c9790...545
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 Just now, AnonymBruker said: Nei, etter hva jeg skrev da. I følge hva han selv skriver til meg Anonymkode: c9790...545 Du kjenner ham bedre enn oss. Hvis du ikke forstår hva han mener med hva han skriver, så kan i hvert fall ikke vi vite det. Anonymkode: 3cdb4...607 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 Jeg tror han er villig til og prøve igjen, bare dere får litt tid fra hverandre Anonymkode: c9790...545
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 Altså, nå spekulerer jeg bare. Men det liker du vel at jeg gjør TS siden du spør oss på et anonymt forum. Jeg kjenner jo ikke denne gutten eller mannen, og ikke kjenner jeg deg heller. Men spekulere kan jeg, så jeg skal spekulere og late som om de svarene jeg gir deg er troverdige. For å forsikre meg om at du blir tilfreds med svarene mine så antar jeg det er greit at jeg bruker ord som "garanterer, helt sikker, osv" Vel, tilbake til spekulasjonen. Jeg garanterer at denne mannen bare holder deg på gress, det er jeg helt sikker på, han er som alle andre gutter og menn, de tenker veldig primitivt vet du, litt som de første menneskene på jorden hvor alt handlet om å overleve, få mat i magen, reprodusere seg og bo greit. Jeg er ikke klarsynt, men jeg har sterke fornemmelser(intuisjon) av ting, og i dette tilfellet så fornemmer jeg at denne gutten eller mannen har mange andre jenter og kvinner har melder med. Har du vært og snoket på hans sosiale medier, som facebook, instagram osv? Det jeg hadde gjort hvis jeg var deg var å snoke personlig på mobilen hans også. Så neste gang du er sammen med han så er det viktig at du ser hva og hvem han skriver med på snap eller andre slike apper. Jeg er helt sikker på at han ikke bryr seg om deg, at han holder på med flere andre. Snok før det er for sent. Anonymkode: 40f76...c9a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #7 Skrevet 17. november 2022 At han kødder med følelsene dine og vil ha deg men uten å være forpliktet til deg Ellers hadde han ikke slått opp. Aldri tro på savnet som føles de første månedene for det er bare abstinenser etter oxytocin, kjærlighetshormonet. Man savner hverandre og tror man er ment for å være så forsvinner abstinensene og man husker hvorfor man slo opp og innser at man ikke er ment sammen Anonymkode: 9eea6...5f6 1
Virrevirrevapp Skrevet 17. november 2022 #8 Skrevet 17. november 2022 Det er svada for å sukre pillen som bruddet er. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå