AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Spurte jeg han i går. Orket ikke å tekste. Han svarte «Ikke egentlig. Jeg er i butikken.» Overtenker jeg, eller er jeg ikke en prioritet for han lenger? Selv hadde jeg lett tatt en samtale med den jeg liker selv om jeg var i butikken. Jeg blir så i tvil! Anonymkode: 1b824...cc0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Jeg liker ikke å snakke i telefonen om jeg er på butikken eller tar kollektivtransport. Synes ikke svaret hans var så rart. Anonymkode: 3dfe7...bcd 41 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 Det passet jo ikke. "OK, ringer litt senere." Ferdig med det. Anonymkode: 6ddee...f1c 12 2
Daria Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 Du overtenker. Jeg tar ikke samtaler i butikken eller andre offentlige steder med mindre jeg må, og jeg er ganske lei av å ufrivillig bli påtvunget samtalene til alle andre som gjør det. 19 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 Du spurte jo om det passet, han sa nei. Forholdstips: Ikke spør om ting du ikke vil ha ærlig svar på. Anonymkode: 1976d...960 11 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 Ja synes det høres litt rart ut. "er på butikken nå kan ringe deg senere", "er på butikken og skal x litt senere men kan ringes i kveld" høres ut som mer riktige svar fra noen som er interessert Anonymkode: 599f3...bbb 13 6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #7 Skrevet 17. november 2022 Hvorfor sender du slike meldinger? Det er bare slitsomt. Jeg ringer bare selv når jeg vil noe. Og regner med folk ringer på igjen når det passer. Anonymkode: 527e0...f0f 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #8 Skrevet 17. november 2022 Rett og slett HATER folk som absolutt må ha lange og høylytte samtaler i offentligheten. Greit nok og ta en kjapp samtale om hva man skal ha til middag eller noe, men seriøst så irriterende. Spesielt å lese så mye inn i et enkelt svar om at det ikke passer. Han ga jo en god begrunnelse også. Er du litt usikker på deg selv eller er det andre ting han har sagt/gjort som gir deg grunn til å lese så mye inn i noe som tilsynelatende ikke er noe? Anonymkode: c760c...7b7 3
C8H10N4O2 Skrevet 17. november 2022 #9 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Spurte jeg han i går. Orket ikke å tekste. Han svarte «Ikke egentlig. Jeg er i butikken.» Overtenker jeg, eller er jeg ikke en prioritet for han lenger? Selv hadde jeg lett tatt en samtale med den jeg liker selv om jeg var i butikken. Jeg blir så i tvil! Anonymkode: 1b824...cc0 Tar du en samtale når du for eksempel står som neste i kassakøen på butikken, sånn at du blir stående med telefonen mot øret når det er din tur til å bli ekspedert? Sånn er ofte fryktelig irriterende for den som er på jobb og skal drive med fornuftig kundebehandling. Ikke overtenk dette, det passet ikke han i situasjonen han var i, å snakke i telefonen. Det trenger overhode ikke ha noe med interessen for deg å gjøre. 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #10 Skrevet 17. november 2022 Hi her. Det er andre gangen det skjer. Sist spurte jeg om jeg kunne ringe litt senere for å prate litt, og da sa han at det ikke passet for han skulle ut en tur. Har en følelse av at han distanserer seg fra meg. Anonymkode: 1b824...cc0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #11 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hi her. Det er andre gangen det skjer. Sist spurte jeg om jeg kunne ringe litt senere for å prate litt, og da sa han at det ikke passet for han skulle ut en tur. Har en følelse av at han distanserer seg fra meg. Anonymkode: 1b824...cc0 Så skriv heller "ring når du har tid" hvis det er viktig. Anonymkode: 5a01f...bf6 10 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #12 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hi her. Det er andre gangen det skjer. Sist spurte jeg om jeg kunne ringe litt senere for å prate litt, og da sa han at det ikke passet for han skulle ut en tur. Har en følelse av at han distanserer seg fra meg. Anonymkode: 1b824...cc0 Da må du ta hintet. Du stiller deg selv bare i et enda dårligere lys av å mase om å ringe hele tiden. Anonymkode: c760c...7b7 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #13 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da må du ta hintet. Du stiller deg selv bare i et enda dårligere lys av å mase om å ringe hele tiden. Anonymkode: c760c...7b7 Ja. Jeg dropper det. HI Anonymkode: 1b824...cc0 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #14 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Spurte jeg han i går. Orket ikke å tekste. Han svarte «Ikke egentlig. Jeg er i butikken.» Overtenker jeg, eller er jeg ikke en prioritet for han lenger? Selv hadde jeg lett tatt en samtale med den jeg liker selv om jeg var i butikken. Jeg blir så i tvil! Anonymkode: 1b824...cc0 Dette kan du ikke finne deg i. Hvis kjæresten ikke slipper alt han har i hendene fordi du ønsker å snakke med han på telefon så kan du ikke gjøre annet enn å gjøre det slutt med han. Det får være måte på hvor lite han skal prioritere deg. Anonymkode: 83b2f...b2d 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #15 Skrevet 17. november 2022 Men altså, han har jo lov til å ikke ville prate akkurat når DU vil prate? Om du krever at han skal slippe alt han har i hendene, i det det passer DEG å prate, synes jeg du er needy og slitsom. Jeg hadde aldri orket om min mann holdt på sånn. Anonymkode: f8650...0aa 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #16 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette kan du ikke finne deg i. Hvis kjæresten ikke slipper alt han har i hendene fordi du ønsker å snakke med han på telefon så kan du ikke gjøre annet enn å gjøre det slutt med han. Det får være måte på hvor lite han skal prioritere deg. Anonymkode: 83b2f...b2d Har en følelse av at du kødder med meg. Forøvrig er han ikke kjæresten min, kun en jeg har noe på gang med. HI Anonymkode: 1b824...cc0 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #17 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men altså, han har jo lov til å ikke ville prate akkurat når DU vil prate? Om du krever at han skal slippe alt han har i hendene, i det det passer DEG å prate, synes jeg du er needy og slitsom. Jeg hadde aldri orket om min mann holdt på sånn. Anonymkode: f8650...0aa Når han sier sånt føler jeg at han ikke prioriterer meg. Selv ville jeg sluppet det meste jeg har i hendene hvis det hadde vært motsatt. Så du tror ikke han avviser meg? HI Anonymkode: 1b824...cc0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #18 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når han sier sånt føler jeg at han ikke prioriterer meg. Selv ville jeg sluppet det meste jeg har i hendene hvis det hadde vært motsatt. Så du tror ikke han avviser meg? HI Anonymkode: 1b824...cc0 Nei. Han sier enkelt og greit at akkurat nå er han opptatt, og ønsker ikke å prate. Det er helt dønn normalt. At DU ikke setter grenser og ikke har noe imot å slippe alt i det noen sier de har lyst til å prate, betyr ikke at dette er normalt eller noe du kan kreve av andre. Anonymkode: f8650...0aa 8 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #19 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når han sier sånt føler jeg at han ikke prioriterer meg. Selv ville jeg sluppet det meste jeg har i hendene hvis det hadde vært motsatt. Så du tror ikke han avviser meg? HI Anonymkode: 1b824...cc0 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Hvor mye forventer du egentlig? Bare fordi at du hadde sluppet alt i hendene for å snakke med han betyr ikke det at det er noe du kan forvente tilbake. Hører du deg selv? Kommuniser med han og spør da. Men it i fra mitt perspektiv (som selvfølgelig ikke har alle detaljene) virker dere ikke så kompatible. Anonymkode: c760c...7b7 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #20 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Han sier enkelt og greit at akkurat nå er han opptatt, og ønsker ikke å prate. Det er helt dønn normalt. At DU ikke setter grenser og ikke har noe imot å slippe alt i det noen sier de har lyst til å prate, betyr ikke at dette er normalt eller noe du kan kreve av andre. Anonymkode: f8650...0aa Takk for at du drar meg tilbake til virkeligheten. Da skal jeg skru av hjernen og slutte å tolke alt. HI Anonymkode: 1b824...cc0 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå