Gå til innhold

Hvordan reagerte familie/venner på at du gikk tilbake til eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å gå tilbake til eksen (var jeg som gjorde det slutt), men veldig nervøs for hvordan familie og venner kommer til å ta denne nyheten. De har hørt både det ene og det andre av historier som gjorde at det ble slutt mellom oss i utgangspunktet. Redd for at de kommer til å aldri godta forholdet vårt og bli sint/sur. 

Noen som har erfaring?

Anonymkode: f9397...13d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjedde? Er det barn i bildet? Vil eksen gjenforenes? Ikke bry deg om hva andrr mener men hva dere vil!

Anonymkode: 1f016...a67

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Vurderer å gå tilbake til eksen (var jeg som gjorde det slutt), men veldig nervøs for hvordan familie og venner kommer til å ta denne nyheten. De har hørt både det ene og det andre av historier som gjorde at det ble slutt mellom oss i utgangspunktet. Redd for at de kommer til å aldri godta forholdet vårt og bli sint/sur. 

Noen som har erfaring?

De ble sinte på begge sider. Foreldrene våre ga seg tilslutt, mens hans søsken ikke besøkte oss det året vi var sammen igjen. Det røyk på nytt dette forholdet, samme sak som sist. Utroskap fra hans kant. 

Anonymkode: 5a518...920

Skrevet

Om de reagerer er det enten fordi grunnen til bruddet var grov fra hans side, eller fordi du har vært ekstremt ufin i omtalen av han. 

Mine ville ikke reagert med annet en glede, da de var glad i han. Jeg så at et brudd har to sider, og at det er veldig ufint å snakke stygt om en person som har betydd mye for deg, og alltid har vært respektfull og støttende. 

Anonymkode: a0eea...7e7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har erfaring?

Unnskyld at jeg sier det, men er du av den typen som har "ventilert" deg til det kjedsommelige, utallige ganger og over tid så ser det ganske dumt ut hvis du går tilbake til eksen. 

Du ville i hvert fall ikke fått noen sympati av meg neste gang det ble trøbbel i forholdet og du hadde hatt behov for å "nok en gang snakke ut om det". 

Lekse lært? Neste gang du får problemer i forholdet så bør man samtidig være litt kritisk til sin egen oppførsel i stedet for å skyve alt ansvar og skyld over på kjæresten. 

Anonymkode: 67943...c64

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Unnskyld at jeg sier det, men er du av den typen som har "ventilert" deg til det kjedsommelige, utallige ganger og over tid så ser det ganske dumt ut hvis du går tilbake til eksen. 

Du ville i hvert fall ikke fått noen sympati av meg neste gang det ble trøbbel i forholdet og du hadde hatt behov for å "nok en gang snakke ut om det". 

Lekse lært? Neste gang du får problemer i forholdet så bør man samtidig være litt kritisk til sin egen oppførsel i stedet for å skyve alt ansvar og skyld over på kjæresten. 

Helt enig. Opplevd det selv med et par venninner. Blitt brukt nærmest som en søppelbøtte etter brudd. Over hvor jævlig eksen har vært. Ikke bare jeg, men andre venner og familien deres har også hørt på dette i månedsvis. Ikke rart man blir oppgitt når de velger å gå tilbake til denne "fæle" mannen. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Haha nei. De fikk selvfølgelig vite grunnen bak bruddet, både familie og venner. Ikke noe mer enn det. Men familien min har hjulpet meg ganske mye etter dette bruddet så var mest derfor. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha nei. De fikk selvfølgelig vite grunnen bak bruddet, både familie og venner. Ikke noe mer enn det. Men familien min har hjulpet meg ganske mye etter dette bruddet så var mest derfor. 

Da tenker jeg det er lurt at du prater med familien din i forkant & forklarer hvorfor du gjør som du gjør. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg turte ikke å fortelle det. Var sammen nesten et år til i skjul og når jeg gjorde det slutt for siste gang og fortalte familie og venner så tror jeg de så på meg som verdens største klovn for å si det sånn 

Anonymkode: 954b1...ceb

Skrevet

Jeg er vennen til noen som ble sammen med eksen igjen. Jeg ble først skuffet, siden hun hadde sagt så mye stygt, men samtidig har jeg forståelse for at de ville prøve på nytt. De gjorde de endringene de hadde behov for, for å fungere og har vært sammen siden. Jeg er glad på deres vegne.

Anonymkode: 61021...e0e

Skrevet

De reagerte med skrekk og vantro.

Skrevet

Kommer an på situasjonen. "Alle" vennene mine og familien min håper på at jeg og eksen skal bli sammen igjen. Men da jeg ble sammen med den forrige eksen min for noen år siden så var ikke folk så imponerte, men de tenkte bare at jeg måtte finne ut av det på egenhånd 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...