Amaliane Skrevet 17. november 2022 #1 Del Skrevet 17. november 2022 Nokon her som leiger ut eit rom i sin egen leilighet? (og som ikkje er heilt ung lenger 😂) Kordan har dine erfaringer med det vert? Eg jobber turnus og er borte 2 veker i månaden, i tillegg reiser eg ein del, så er ikkje mykje heime. Men siden eg er der innimellom er eg mest komfortabel med å leige ut til ei anna dame, og helst over 30. (det er ikkje eit absolutt krav, berre ein preferanse) På Finn får eg mest henvendelser fra folk som ikkje har lest annonsen, heile familier, menn i 60 årene. Ingenting imot menn i 60 årene selvfølgelig, men har ikkje lyst å bu med ein 😂. Kor lang oppsigelsestid har du? Eg har hatt ein måned for eg er ein ganske fleksibel person sjøl og synest 3 månader er lenge. Men er noko anna når det er eg som eiger leiligheten sjøl har eg skjønt. Ho som bur der no ( første eg har leigd til) vil flytte etter berre 3 måneder, ho fant ein anna plass nærmare jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Del Skrevet 17. november 2022 Jeg gjorde det for en stund tilbake, og har egentlig bare gode erfaringer med det. Men var veeeldig selektiv på hvem jeg leide ut til, takket nei til mange 😁 Ved et par tilfeller til kvinnelige studenter, det fungerte fint. En gang til en kollega som trengte bosted et halvt år, fungerte også utmerket. Innimellom leieboere la jeg rommet ut på AirBnB. Hadde en del hyggelige og noen litt rare gjester innimellom, men det gikk helt fint da det som regel bare var for en natt eller to. Gjorde det også helt klart i annonsen at jeg selv bodde i leiligheten og at fellesarealer deltes med meg, da fikk jeg etter min erfaring kun ordentlige folk (ingen leier for å feste med huseier tilstede liksom). Anonymkode: a145d...863 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaliane Skrevet 17. november 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 17. november 2022 Det står ganske klart i annonsen at eg også bur i leiligheten og kun leier ut til ein person, både på norsk og engelsk, men det er vist veldig vanskelig å lese for folk flest 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå