AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Har kjøpt tredemølle og ser i manualen at den egentlig må stå i jordet stikkontakt. Hva er faren hvis jeg setter den i en ujordet kontakt? Alle rommene i huset mitt har ujordede stikkontakter, bortsett fra kjøkken og bad. Må jeg kontakte elektriker for å bytte kontaktene mine før jeg kan bruke mølla? Eller går det greit som midlertidig løsning å ha den i en ujordet kontakt? Anonymkode: 0b966...192
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Det går helt fint, tredemølla er dobbeltisolert og du risikerer ikke å få støt dersom det oppstår en feil. Anonymkode: 5226a...f03 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 Du skal jo uansett ikke helle masse vann på den? Anonymkode: f3e4a...607 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Du skal jo uansett ikke helle masse vann på den? Anonymkode: f3e4a...607 Nei, er ikke i nærheten av noe vann. Men sto på bruksanvisning at det skulle være jordet stikk. Men det står det jo også på PCen min og den blir jo brukt i ujordet stikk. Anonymkode: 0b966...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå