Gå til innhold

Han har seksuell tankegang 24/7🥹😪

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver her for vennina mi, vennina mi fortalte om en rar mann som virket oppegående normal i starten.... men etterhvert som de legger til hverandre på snap så er det mye som begynner å skurre.  Når hu var med han de to sist gangene så ville han at hu  alltid skulle berøre han der nede selv når de kysset i bilen,såklart med klær på.... hu begynte å få tilsendt rare videoer som at han var f.eks på do og tisset, hadde retusjert utstyret sitt såklart. Eller at han holder på å tørke seg med blader f.eks ute i skogen i mens han tisset (når det var kveld), mens han tar på seg der nede også fikk hu tilsendt halvveis nakne bilder av han, at han holder hånda foran utstyret sitt, de hadde ikke liggi sammen, samme video ble også postet på storyen hans på snap story, det var sånt han postet altså.

Jeg begynte jo såklart å tenke at han umulig kan være bra i hodet, når vennina mi fortalte om det.... men hva kalles det en diagnose når man er besatt av sitt utstyr  og  har en intens seksuell tankegang?? Hu ghostet hansåklart, men vi mistenker han har diagnose. Syns d er skummelt med tanke på at han kan utsette andre kvinner for noe seksuelt....og burde advare andre.  Vet dette er helt sykt, men sånne mennesker fins. De røde flaggene kom etterhvert som de ble kjent. Hu beskriver også at han prøvde seg å ligge med hu selvom hu sa nei. Så maste han og ble sur om hu ikke ville ligge enda....

Anonymkode: 7b141...d9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Diagnose? Mann uten grenser kalles det vel? 

Anonymkode: 7a126...dbc

• Liker 4
Skrevet

Ingen her er leger eller psykologer.

Om man ikke er komfortabel med dette, sier man fra og forlater situasjonen. 

• Liker 2
Skrevet

@SlemUlv jeg skreiv dette innlegget. Og denne diagnosen har jeg hørt om før, men huske ikke helt hva det heter. Så du trenger ikke å være lege for å kunne vite om den type diagnose. Jeg spurte om råd, kan hende det er leger psykologer og politi her inne også, som ikke du veit om. Hver gang ei dame går gjennom et brudd og skriver her på kg. Skal du si til henne: vi er ingen psykologer her... det fremstår som lite hyggelig😮💨🥶

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

@SlemUlv jeg skreiv dette innlegget. Og denne diagnosen har jeg hørt om før, men huske ikke helt hva det heter. Så du trenger ikke å være lege for å kunne vite om den type diagnose. Jeg spurte om råd, kan hende det er leger psykologer og politi her inne også, som ikke du veit om. Hver gang ei dame går gjennom et brudd og skriver her på kg. Skal du si til henne: vi er ingen psykologer her... det fremstår som lite hyggelig😮💨🥶

Ingen her har lov å si de er leger eller psykologer, det går i mot forumets regler. Derfor vil ingen her kunne gi faktiske diagnoser. 

Og jeg sa ikke det om et brudd, jeg sa det om spørsmål om diagnose på random dude. 

Igjen, om dette er noe man ikke liker.. Må man faktisk si fra.. Jeg like hvordan den setningen blir ignorert. 

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og tilsvar. 

Christina82, mod

• Hjerte 1
Skrevet

Diagnose vet jeg ikke, men det er veldig irriterende og turn off med menn som er sykelig opptatt av penisen sin

• Liker 2
Skrevet

Eg trur eigentleg det er viktig med litt sosial kontroll - dette kunne han ikkje gjort på bygda utan at han hadde skjemt ut både seg og heile slekta. 

• Liker 1
Skrevet

Hvilken diagnose har ts, som poster sånt vissvass?

Anonymkode: 55f1d...951

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du kan jo bare lese selv i diagnosemanualen som ligger gratis og tilgjengelig for alle på nett. Google icd-10 eller "den blå boken" så finner du den. 

Anonymkode: fe2be...c70

Skrevet

Kan nesten garanterer deg at han her henger på nakenprat/nakentid. 

Skikkelig turnoff 🤢

Anonymkode: 528c8...b21

Skrevet

Javel, han er helt på bærtur. Hva skal du med diagnose til?

• Nyttig 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Håper dere tar avstand fra det der, fordi det kan ikke være særlig bra. Er ikke nødvendigvis noe diagnose, men enkelte forstår ikke hvor grensene går dessverre...

Skrevet

Han var vel bare ekstremt kåt og forsto ikke hvor grensene til kvinnen var. Trenger ikke å være en diagnose.

Trist er det, uansett - men synes det er unødvendig å si at det er sykdom eller diagnose.

Kan bare være litt korte sosiale antenner. Menn tar sjeldent (om ikke, aldri) hint, og man må være direkte.

"Dette er ikke jeg intressert i å motta". "Liker ikke at du sender tissevideoer".

Har sendt lignende før jeg, til tinderdates, og de stoppet med det. Det gjorde uansett kontakten og, men det handlet om kjemi. 

Anonymkode: a9972...2b9

Skrevet

Det går bra. En dag finner han ei  varm empatisk dame som setter pris på han 

Anonymkode: e6238...7e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...