AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Mannen min har en kompis som han snakker med i telefon hver eneste dag - av og til kort, som regel i en time og en halv. Dette er faktisk mer enn vi snakker sammen ila dagen. Er dette normalt? Kompisen er ufør og mannen er sykemeldt. Kompisen har holdninger og meninger som jeg ikke liker spesielt godt og mannen min begynner å bli preget av dette. F eks den siste saken i media nå med Atle Antonsen så mener mannen at det er overdrivelse og bare tøv og at Sumaya Jirde Ali er en som liker å provosere og lage bråk. Kjenner på at jeg igrunnen ikke liker retningen mannen er iferd med å gå inn i. Jeg prøvde å ta det opp, men det førte bare til krangel. Vi har vært gift i 20 år. Anonymkode: e3041...a16
PM75 Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Han trenger noe å engasjerer seg i noe nå som han er sykmeldt og dagene er uten innhold. Har han noen interesser du kan bygge opp under?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 Han er sykemeldt og kjeder seg. Det er vel fint han har flere som kan holde han med selskap? Tror du bare er sjalu. Mannen din er voksen og velger venner selv. Anonymkode: 62905...ba1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 Viktig med venner. Mannen din velger sine meninger selv. Selv om du ikke kan styre meningene hans, så betyr det ikke at kompisen gjør det. Det KAN jo faktisk hende at du har en selvstendig mann med egne meninger! Du må tåle at han har andre meninger enn deg. Hvis du får totalt avsmak av hele personen pga hvem han er og meningene han har, så får du finne deg en annen mann med dine meninger, eller som er lett å styre. Anonymkode: 2fa58...4d7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 Hadde revurdert forholdet om mannen min begynte å støtte rasisme eller hadde venner som gjorde det Anonymkode: 4fa2f...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå