Prøver1111 Skrevet 17. november 2022 #1 Del Skrevet 17. november 2022 Jeg har pcos og kanskje en naturlig menstruasjon i året (hvis jeg er heldig). Begynte med letrozol enkel dose for litt over 6 uker siden. For 14 dager siden hadde jeg possitiv el test, og i dag kom tr. Burde jeg gå på dobbel dose den neste runden? Vil jeg få el tidligere da? Skal kontakte gyn, men interessant å høre erfaringer/meninger her inne også. Syntes at en syklus på 53 dager er litt vel lenge når jeg bruker letrozol… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 17. november 2022 #2 Del Skrevet 17. november 2022 Ring gynekolog din. Du kan bli overstimulert. Pluss det er ikke sakt at du vil få eggløsning neste runde..eller tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver1111 Skrevet 17. november 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 17. november 2022 Sofakona skrev (3 minutter siden): Ring gynekolog din. Du kan bli overstimulert. Pluss det er ikke sakt at du vil få eggløsning neste runde..eller tidligere Skal ringe i dag. Ja, det er vel det som kan skje med dobbel dose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Del Skrevet 17. november 2022 Hei! Jeg har pco og har fått to barn ved hjelp av letrozol, måtte ha dobbel dose begge gangene. Mener jeg hadde syklus på 40 dager med enkel, og med dobbel gikk det ned til 29/30 dager om jeg ikke husker feil. Så for meg funket det best med dobbel dose 😊 Anonymkode: 4866d...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver1111 Skrevet 17. november 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg har pco og har fått to barn ved hjelp av letrozol, måtte ha dobbel dose begge gangene. Mener jeg hadde syklus på 40 dager med enkel, og med dobbel gikk det ned til 29/30 dager om jeg ikke husker feil. Så for meg funket det best med dobbel dose 😊 Anonymkode: 4866d...29f Hei, takk for svar! Hvor mange runder måtte du ha før det klaffet?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Del Skrevet 17. november 2022 Prøver1111 skrev (5 minutter siden): Hei, takk for svar! Hvor mange runder måtte du ha før det klaffet?😊 Det tok fem runder med første og tre med andre, startet med enkel dose på begge to rundene 😊 Anonymkode: 4866d...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 18. november 2022 #7 Del Skrevet 18. november 2022 53 dager er vel lang syklus ja. Du burde nok prøve dobbel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå