AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Jobber i 3. etasje og i 4. etasje skal det nå bygges ett legekontor. Det er konstant bråk rett over hodet mitt, og merker jeg blir stressa av det. Klarer ikke å slappe av da det er konstant støy. Dette skal de holde på med i 4 måneder! Har jeg noe jeg skulle sagt her? Anonymkode: ea265...eaa
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Ørepropper Anonymkode: 1f923...b14
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 Jeg ville ha snakket med arbeidsgiver om at støyen påvirker konsentrasjonen og arbeidsutførelsen din, og forhørt meg om muligheten for hjemmekontor i perioden. Anonymkode: 1158a...f7b 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 Krev hjemmekontor. Miljørettet helsevern har retningslinjer på hva du kan kreve ved byggestøy Anonymkode: c395e...db5
Viktualia Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 Støydempende hodetelefoner hvis hjemmekontor ikke er mulig.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 Glemte å si at jeg jobber som resepsjonist. Ergo kan jeg verken ha hjemmekontor eller bruke ørepropper... Anonymkode: ea265...eaa
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #7 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Glemte å si at jeg jobber som resepsjonist. Ergo kan jeg verken ha hjemmekontor eller bruke ørepropper... Anonymkode: ea265...eaa Den var lei… 🙈 Dersom støyen er veldig høy; Kan du bruke støydempende hodetelefoner når det ikke er noen besøkende i resepsjonen? Slik at du tar de av med en gang du ser at noen er på vei mot deg eller søker kontakt? Hvis ikke så vet jeg ikke hva jeg kan råde deg til annet enn å holde ut. 🙈 Faren ved å kreve å bli plassert et annet sted pga. støyen er jo at bedriften finner ut at de ikke har bruk for resepsjonist lenger. Veldig mange steder har de jo byttet ut resepsjonisten med en skjerm. 😶 Anonymkode: 1158a...f7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå