meg525 Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Hei ønsker å tatovere mine 3 barns navn, på armen tenker jeg. Noen som har noen fine ideer? Ønsker ikke en svær tatovering. Finnes det noen designere på nett som kan lage forslag til meg? Forstår at hvis jeg booker en time, så ønsker tatovør ulike forslag, at de ikke har tid til å tegne ulike forslag til tatoveringer?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Jeg tegnet min egen, brukte lang tid på det og det ble jo unikt for meg. Jeg har kun tatovering av min eldste sitt navn, også har jeg en tatovering som symboliserer min mellomste, også tenker jeg ut en som skal symbolisere minste. Jeg har romerske navn på mine barn så ikke så vanskelig å finne symboler 🙈 Anonymkode: 01616...cb3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 Ikke gjør det. Det erkjempeHarry... Anonymkode: a7253...d89 8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 Please ikke gjør det. Faren min har det og det er så kleint og ubehagelig nå som jeg er voksen! Anonymkode: a2e19...d1e 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke gjør det. Det erkjempeHarry... Anonymkode: a7253...d89 Og jeg syntes andre ting er mega harry, som andre syntes er fint. Forskjellen er at jeg forteller ikke folk at de ikke burde gjøre det fordi det er så harry. Folk kan få gjøre som de vil også får andre bare syntes det er stygt eller harry så mye de vil. Bare hold deg for god til å fortelle hvor rett du har. Anonymkode: 01616...cb3 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke gjør det. Det erkjempeHarry... Anonymkode: a7253...d89 Enig. Ser det bare på fulle folk med svak tilknytning til arbeidslivet. Anonymkode: 543ac...8ed 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #7 Skrevet 17. november 2022 meg525 skrev (28 minutter siden): Hei ønsker å tatovere mine 3 barns navn, på armen tenker jeg. Noen som har noen fine ideer? Ønsker ikke en svær tatovering. Finnes det noen designere på nett som kan lage forslag til meg? Forstår at hvis jeg booker en time, så ønsker tatovør ulike forslag, at de ikke har tid til å tegne ulike forslag til tatoveringer? Finnes mange designere på nett, men hva er du villig til å betale for forslagene? Anonymkode: 26310...fdf
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #8 Skrevet 17. november 2022 Skjønner at du ikke ønsker en stor tatovering, men en diskre med navn. Mitt råd er allikevel å ikke gjøre den for liten. Har ett par venninner som har gjort dette, og nå etter 5 - 10 år er det umulig å lese navnene da bokstavene har glidd i hverandre og det bare ser ut som en krusedull på armen... Anonymkode: 8e800...2ea 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #9 Skrevet 17. november 2022 Skikkelig Harry å tatovere navna til barna sin eller kjæreste/ektefelle. Ei jeg kjenner hadde navnene til barna tatovert. Flere år senere ville datteren bli mann og er nå mann med ett helt annet navn enn Emma. Anonymkode: 7859b...f76 1
meg525 Skrevet 17. november 2022 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skikkelig Harry å tatovere navna til barna sin eller kjæreste/ektefelle. Ei jeg kjenner hadde navnene til barna tatovert. Flere år senere ville datteren bli mann og er nå mann med ett helt annet navn enn Emma. Anonymkode: 7859b...f76 ville ikke påstå at dette er så harry men🙈
Sheik Skrevet 17. november 2022 #11 Skrevet 17. november 2022 Du kommer langt med å vite hvilken type skrift du ønsker. En annen ting med skrift-tatoveringer er at ordene kan bli helt ugjenkjennelige når du blir eldre, så kursiv er kanskje ikke den beste. Hva med å la barna selv skrive sitt navn? Da får du noe unikt 😄 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #12 Skrevet 17. november 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Ikke gjør det. Det erkjempeHarry... Anonymkode: a7253...d89 3 hours ago, AnonymBruker said: Enig. Ser det bare på fulle folk med svak tilknytning til arbeidslivet. Anonymkode: 543ac...8ed 2 hours ago, AnonymBruker said: Skikkelig Harry å tatovere navna til barna sin eller kjæreste/ektefelle. Ei jeg kjenner hadde navnene til barna tatovert. Flere år senere ville datteren bli mann og er nå mann med ett helt annet navn enn Emma. Anonymkode: 7859b...f76 Ts spurte da ikke om dere syns det er harry eller ikke. Totalt unødvendige kommentarer. Skal man liksom la være å gjøre ting man har lyst til å gjøre i frykt for at andre syns det er harry? Jeg syns at ideen om å la ungene skrive navnet sitt er veldig fin. Ellers finnes det masse inspirasjon på pinterest, ville tatt en titt der og funnet ut hva du liker og ønsker for deg selv. Anonymkode: 51305...f1e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå