Gå til innhold

Kjæresten har kjøpt sexy nissekjole til meg og vil jeg skal bruke den hver dag etter jobb ila desember, som en slags kalender for han.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne blitt med på det feks hver dag i helgen MEN det gav ham ikke mer rett til å klå eller forvente sex av den grunn. Så lenge han ble med på de premissene hadde der vært ok. La meg forklare:

Sexpress er drepen på alle forhold, og manglende sexlyst preget oss i 10 år door jeg mistet all lyst så lenge jeg følte jeg måtte. 

Så vi har funnet en løsning jeg elskee. Hos oss kler jeg meg ofte ekstremt sexy eller han kan be meg om å kle av meg, gå uten undertøy eller lignende. Men han tar ikke på meg før jeg bønnfaller ham om det. Det endret sexlivet vårt veldig. Men det hadde ikke virker i hverdagen med mindre jeg gikk inn for å være veldig sexy og sette meg selv i stemning. Men den biten om at jeg må be/bønnfale(verbalt eller nonverbale)  ham om at han kan å være snill å ...... heller enn at han skal ta på meg og håpe jeg kommer i stemning var hele endringen. La meg få tid til å kle meg sexy, føle meg naken, føle den nakne kroppen min som lengter etter hans før han tar på meg. La meg sitter først. Og det gjør jeg jo som oftest til slutt etter å ha kjent hans blikk og lyst på meg hele dagen.

Så jeg kunne gjerne blitt med på en slik variant. Men ikke om det gav ham fripass til å klå når jeg ikke ville. Vi kommer til å ta en variant av dette til romjulen. Da blir det uten undertøy på hele romjulen (utenom familieselskaper) og så kan kan kikke på hele meg når han ønsker, men ikke noe mer før jeg er kåt nok til å bønnfalle ham og ikke klarer å la være lenger. 

Så hva med å prøve noe lignende? Det tok oss tid før det funket, begge måtte omprogramere litt men nå gleder jeg meg allerede til helgen hvor jeg skal få lov til å slappe av, være sexy og naken frem til jeg blir så kåt at jeg eksperimenterer. Det er noen uker siden vi har hatt tid til det nå

Anonymkode: 5046a...9b6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må legge til at den jeg beskriver over er et overskuddsfenomen. Ikke noe jeg orker i tunge perioder. Samtidig kan det være en fantastisk flukt og en deilig pause. Men det er jeg som tar initiativ. Han ser ann og vet at denne leken er uaktuell når jeg feks ikke har dusjet og barbert meg og jeg kan si nei når som helst uten at noen blir fornærmet. 

Han vet at sannsynligheteten øker om han lar meg slippe alt press. Og det gjør det jo

Anonymkode: 5046a...9b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslå at dere kan ha drakten på annenhver dag. Altså han også.

Evt at du kjøper et sexy kostyme som han kan ha på de dagene du skal ha på nissedrakt.

Anonymkode: c07ff...054

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal lage en kalender til deg selv der han skal varte deg opp i desember. Om han klarer å følge den uten å klå og mase, kan du vurdere å ligge med han juleaften.

Den modne måten å gjøre dette på, er å sette deg ned å snakke med han. Forklar at du har det vondt, er sliten og ikke er i humør til sex. Forklar at du har forståelse for at han har lyst på deg, og at det er vondt for han å følge seg avvist, men at det han holder på med nå knekker sexlysten din fullstendig. Så kan dere starte en diskusjon med hvordan han kan støtte deg, og hva dere kan gjøre for å holde liv i sexlivet i denne perioden uten at noen av dere lider overlast.

Anonymkode: 0974a...f07

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PM75 skrev (1 time siden):

Det kan være hans klønete måte å få dere nærmere sammen på. Det kan være gode intensjoner bak, selvom jeg ser for meg hundre andre måter han kunne gjort dette på som hadde vært bedre. 

Ja, det kan godt være hans svært klønete måte å uttrykke at han har behov for nærhet, at han føler avstand mellom dere. Menn kommuniserer ofte nærhet gjennom sex. At han er mer ufin kan komme av frustrasjon, men det er dermed ikke sagt det er greit. 
Snakk med han. 

Anonymkode: e3ae6...3fb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fikk vite i går at han hadde kjøpt sexy nisse kostyme til meg, men jeg får ikke se det før 1.desember. Han hadde også et sterkt ønske om at jeg skal bruke det hver dag i desember, han kalte det for en slags julekalender. Kjenner at jeg ikke er i humør eller orker det..🤦‍♀️ Men så er det jo dette med å gi og ta i et forhold da. Reagerte med å si at jeg kan sette av noen dager, men ikke hver dag, har nok å gjøre ila desember. Dette ble han med på, men han var veldig bastant på at jeg måtte bruke det. Skal sies at det har blitt lite sex i det siste, har måtte tatt meg av et veldig nært familie medlem som har vært syk, så har ikke vært så mye hjemme, så lysten har ikke vært helt til stede og tankene mine har vært et helt annet sted.

Merker at dette har plaget han en stund nå og han hakker mye mer på meg over små ting selv om jeg har sagt at vi kan prate ut om ting om det er noe han syns er vanskelig, selv om det kanskje er jeg som har det mest vanskelig med tanke på situasjonen jeg er i akkurat nå med tanke på familiemedlemmet. Var en kveld jeg var veldig lei meg og han hadde veldig lyst, han ble tydelig oppgitt når jeg avviste han, og da skrek jeg at verden går ikke bare rundt han hele tiden, jeg har andre i livet mitt jeg må ta vare på. Litt sant, men samtidig, det kom så utrolig feil ut. Noen tips? Bare gi etter? 

Anonymkode: 4b281...9dd

Uff så glad jeg er single 😂😂flax kalender er mye morsommere

Anonymkode: 15c39...ac8

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare sagt "god idè! det gjør vi". 

Så parert med en Borat-drakt i retur under den store avdekkingen av kostymer 1.desember. 

Anonymkode: 0f697...2dc

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Menn er enkle og primitive. La dem få en kjappis i nye og ned så oppfører de seg normalt slik at du kan konsentrere deg om viktigere ting. 

Nissekjolen kan gjøres til adventssøndagskjole og brukes 4 ganger. 

Anonymkode: 587ab...0b6

Nå er det ikke alle menn som verken klarer eller liker en kjappis, og sex skal alltid, uten unntak, være godt/fint for begge parter. Kun gode opplevelser ved sex opprettholder lysten på sex. Dårlige opplevelser ødelegger lyst, så å gi kjappiser man selv ikke ønsker eller nyter kan ødelegge mer enn det gjør godt. Hvilket mannen ikke er tjent med heller. (Som å pisse i buksa for å holde varmen. Hjelper en stund, for så å gjøre ting verre. )

Det sagt synes jeg at man skal prøve å møte hverandre på positive måter. Om min mann hadde gjort dette ville jeg nok ledd og sagt "Det kan du bare drømme om!", istedenfor å bli direkte forbanna, men jeg hadde også notert meg ønsket, og jeg hadde nok prioritert å stille opp i nissekjolen en dag. Lagt annet til side og giret meg opp til å virkelig ta det helt ut, og gi ham hva han ønsket, og mer til. 

Imidlertid lett for meg å si, siden min mann ikke har vært sur/furt/presset meg så ubehagelig angående sex i en tung tid at jeg har fått ham og sex ubehagelig opp i halsen. 

Så joda jeg mener at vi kvinner bør være positive til å møte partners ønsker, men menn bør da virkelig være modne og smarte nok i egne handlinger til å ikke ødelegge selve grunnlaget for å kunne ha lyst til det med dårlig oppførsel. Jeg skjønner godt at det er lite villighet, vennlighet, omtanke og forståelse der man ikke får villighet, vennlighet, omtanke og forståelse. Slikt må gå begge veier. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg syns du skal lage en kalender til deg selv der han skal varte deg opp i desember. Om han klarer å følge den uten å klå og mase, kan du vurdere å ligge med han juleaften.

Den modne måten å gjøre dette på, er å sette deg ned å snakke med han. Forklar at du har det vondt, er sliten og ikke er i humør til sex. Forklar at du har forståelse for at han har lyst på deg, og at det er vondt for han å følge seg avvist, men at det han holder på med nå knekker sexlysten din fullstendig. Så kan dere starte en diskusjon med hvordan han kan støtte deg, og hva dere kan gjøre for å holde liv i sexlivet i denne perioden uten at noen av dere lider overlast.

Anonymkode: 0974a...f07

Dette!!!

Han høres dessverre veldig umoden ut da, så om han da ikke klarer å ta det inn over seg, syns jeg du skal trå varsomt. Ikke få barn med denne mannen før dere evt klarer å kommunisere ordentlig, for å si det sånn. Hatt flere umodne menn, og ender alltid med å ønske meg langt unna dem. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymus Notarius

Hva med å kjøpe et husmor-kostyme til ham, og si at du vil at han skal gå med det hver dag i desember mens han rydder og vasker som en slags kalender for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må det være bare kvinner som svarer....jeg er selv kvinne i midten av livet. Min skilsmisse er et resultat av at min mann ikke orket sex mer en av og til... var jeg heldig så ble det 3-4 ganger i måneden. Jeg har alltid elsket sex. etter mange år uten å bli tilfredsstilt nok så begynte lysten å komme på andre menn.... og skilsmissen kom etter dette. 
Jeg er litt slik som de fleste menn er skrudd sammen -en omgang med sex uansett hvor kort seansen varer gir meg så utrolig mye glede i hverdagen. Jeg blir mye roligere, gjør husarbeid uten å klage så mye, krangler ikke og blir ikke irritert. Uten sex blir det omvendt. Slik er de fleste menn også.
jeg har også vært i en pleiesituasjon som blir fortalt her, men livet handler like mye om å bruke tid påpartner... en halvtime til en time kan man fint avse for å pleie et forhold. 
Du kan gå inn på en avtale om at fredag,lørdag og søndag kan du kle deg opp enten morgen eller kveld og ha en kosestund . Dette er bedre enn null sex! Helst burde en fjerde dag også blitt tatt i bruk...

Den dagen kan komme for alle at forholdet skranter, da nytter det ikke å skylde på mannen om han ser på andre kvinner...det er så enkelt, og ja det er så vanskelig... men skilsmisse er en vanvittig påkjenning for en familie... alle har et ansvar til å pleie forholdet...og sex hører med i et forhold. 

Anonymkode: db77f...1d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Her må det være bare kvinner som svarer....jeg er selv kvinne i midten av livet. Min skilsmisse er et resultat av at min mann ikke orket sex mer en av og til... var jeg heldig så ble det 3-4 ganger i måneden. Jeg har alltid elsket sex. etter mange år uten å bli tilfredsstilt nok så begynte lysten å komme på andre menn.... og skilsmissen kom etter dette. 
Jeg er litt slik som de fleste menn er skrudd sammen -en omgang med sex uansett hvor kort seansen varer gir meg så utrolig mye glede i hverdagen. Jeg blir mye roligere, gjør husarbeid uten å klage så mye, krangler ikke og blir ikke irritert. Uten sex blir det omvendt. Slik er de fleste menn også.
jeg har også vært i en pleiesituasjon som blir fortalt her, men livet handler like mye om å bruke tid påpartner... en halvtime til en time kan man fint avse for å pleie et forhold. 
Du kan gå inn på en avtale om at fredag,lørdag og søndag kan du kle deg opp enten morgen eller kveld og ha en kosestund . Dette er bedre enn null sex! Helst burde en fjerde dag også blitt tatt i bruk...

Den dagen kan komme for alle at forholdet skranter, da nytter det ikke å skylde på mannen om han ser på andre kvinner...det er så enkelt, og ja det er så vanskelig... men skilsmisse er en vanvittig påkjenning for en familie... alle har et ansvar til å pleie forholdet...og sex hører med i et forhold. 

haha, er en jente som elsker sex også, kunne lett gått med på den kalenderen, om det var god sex så klart. Men hadde forventa en dyr kalender tilbake. 

Anonymkode: 1e47e...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt tonedøvt av ham. Du er i en tung periode med et sykt familiemedlem.  "Gaven" til deg er å ta på deg sexy nissedrakt og stille opp på alle fire hver dag fra 1 desember til julaften. Du snakker om gi og ta men han her ser kun seg selv og bare tar. Hadde kanskje gått med på det i byttet mot at han tok alle oppgavene i hele desember, jule nedvask, gave handling, matlaging osv. Hver dag. 

Anonymkode: 232af...e28

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Handler ikke om å like sex eller ikke, men om at TS forventes å stille opp som en slags sexdukke for mannen. 

Klart sex er viktig i et forhold, men den ene parten kan ikke kreve at den andre stiller opp hver dag som en julekalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har man ikke sexlyst så skal det respekteres. Det er helt normalt å miste sexlysten når man går gjennom noe tungt og krevende. 

Å måtte ha sex uten å ha lyst er bokstavelig talt overgrep.

Anonymkode: 0f6cc...9c6

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...