Gå til innhold

Damer, blekes de mørke underbuksene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt at det er vanlig, men mine blir ikke bleket. Så lurer på om begge deler er normalt her? 

Anonymkode: 5e1e8...b0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Snakker altså om 🐭 og pH som bleker, eller ikke bleker, innsiden av trusene etter en tids bruk) 

Anonymkode: 5e1e8...b0b

Skrevet

Begge deler er normalt. Vi har forskjellig nivå av det i utfloden som gjør at tøyet blekes.

Anonymkode: 10f46...4d5

Skrevet

Hm? Aldri opplevd? Ikke hørt om engang, men det er kanskje ikke noe som snakkes så høyt om.

Anonymkode: 532b7...2fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hm? Aldri opplevd? Ikke hørt om engang, men det er kanskje ikke noe som snakkes så høyt om.

Blir jo både skrevet i aviser og snakket om det.

Anonymkode: 5b6df...a35

• Liker 1
Skrevet

Ja, og det er helt normalt. Nå bruker jeg ikke truse lenger og det er kun buksene som kan bli bittelitt lysere i skrittet

Anonymkode: 4cbea...902

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, og det er helt normalt. Nå bruker jeg ikke truse lenger og det er kun buksene som kan bli bittelitt lysere i skrittet

Anonymkode: 4cbea...902

Seriøst?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Blir jo både skrevet i aviser og snakket om det.

Anonymkode: 5b6df...a35

Seriøst? Jeg har vært fast leser av VG, Dagbladet, Adressa og NRK.no i mange år, og aldri hørt om det. Prøvde å google det nå, fant én artikkel fra Dagbladet fra 2020 med tittelen "Går viralt med utflod-video", noe jeg av åpenbare grunner ikke har lest. 

Skrevet

Ikke hos meg 

Anonymkode: 5dd9f...b63

Skrevet

Skjedde da jeg var yngre, men ikke plaget av det siste 5 årene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Seriøst?

Sikkert samme menneske som aldri bruker sokker...(Ikke om vinteren heller)

Anonymkode: 325bd...ebe

Skrevet
Skyblue7 skrev (2 minutter siden):

Skjedde da jeg var yngre, men ikke plaget av det siste 5 årene.

Kan det være vanligere blant unge? Jeg er nå 40 og mine truser blekes ikke, men tror kanskje de gjorde det før, for lenge siden. Har også sett når jeg legger sammen klær fra trommelen, at min datters truser blekes.

Skrevet

Ja, skjer hos meg. Husker det har vært sånn i hvertfall siden tenårene. 

Anonymkode: 17494...7d4

Skrevet

Nei, det gjør de ikke.

Men nå har jeg skjeldent utflod som kommer ut, vet ikke hvordan det ville vært hvis jeg var konstant våt der nede.

Skrevet

mener det skjedde mer før.. opplever heller at det blir hull i det innerste stoffet i trusene (altså der det er dobbelt stoff). vil tro det er samme grunn som at det blekes hos noen. 

Anonymkode: cc383...f94

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kan det være vanligere blant unge? Jeg er nå 40 og mine truser blekes ikke, men tror kanskje de gjorde det før, for lenge siden. Har også sett når jeg legger sammen klær fra trommelen, at min datters truser blekes.

Vet ikke, men har vel kanskje en annen PH balanse. Hadde også mer andre plager i underlivet fra 20-25 års alder, som jeg ikke har nå når jeg er 30+. 

Skrevet

Har kun hatt en type truser som har blitt bleket og mange andre som ikke har blitt det gjennom tidene.  Først og fremst billigtruser hvor den ekstra bomullsdelen har blitt bleket.  

Anonymkode: f5e89...9ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...