AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Del Skrevet 17. november 2022 Har en eldre hannhund som hadde forstørret prostata. Fikk en byll som sprakk og ga han blodforgiftning. Måtte operere og fikk medisiner for å krympe prostata. På ultralyd nå hadde den krympet og alt så bra ut. Men blæreveggen var tjukk og irritert. Var også blod i urin da den ble sendt inn. Merket idag at tisset hans lukter vondt og så at det siste som kom ut hadde blod i seg. Luktet ganske likt som da jeg hadde blærekatarr. Men han tisser ikke veldig ofte, kun 3 ganger på tur. Ser han løfter noen ganger for å markere, men at det ikke kommer noe. Veterinær sier hun ikke er veldig bekymret av blodet pga historikken, men urinen er sendt inn til dyrking. Jeg er selvfølgelig veldig bekymret som vanlig 😅 han gikk jo på antibiotika etter operasjonen så er det ikke rart om det er blærekatarr? Anonymkode: 3d4e1...047 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. november 2022 #2 Del Skrevet 17. november 2022 Sjekke nyrer da ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Del Skrevet 17. november 2022 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Sjekke nyrer da ☹️ Tror det meste ble sjekka når de åpna han og på ultralyd. Og alle blodprøver er fine 🤔 men ja, er vel sikkert noe mer alvorlig .. har vært mye i det siste så det skulle jo bare mangle.. Anonymkode: 3d4e1...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. november 2022 #4 Del Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror det meste ble sjekka når de åpna han og på ultralyd. Og alle blodprøver er fine 🤔 men ja, er vel sikkert noe mer alvorlig .. har vært mye i det siste så det skulle jo bare mangle.. Anonymkode: 3d4e1...047 Skal ikke si så mye men på oss mennesker lærte jeg at pisser vi blod så er det rett til legen (Nyrer) så regner det er sånn med dyr også ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Del Skrevet 17. november 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Skal ikke si så mye men på oss mennesker lærte jeg at pisser vi blod så er det rett til legen (Nyrer) så regner det er sånn med dyr også ☹️ Ja var der på mandag og da fant de spor av blod i urin (for meg så urinen helt vanlig lysegul ut, men maskinen fant blod). Så får svar på dyrking idag. Idag så jeg jo selv at strålen var litt rød 😳 Har selv slitt mye med blærekatarr og har hatt synlig blod i urinen et par ganger og da var det bare blærekatarr. Så jeg håper det ikke er noe med nyrene hans, tror ikke jeg kan la han gå gjennom mer nå stakkar Anonymkode: 3d4e1...047 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. november 2022 #6 Del Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja var der på mandag og da fant de spor av blod i urin (for meg så urinen helt vanlig lysegul ut, men maskinen fant blod). Så får svar på dyrking idag. Idag så jeg jo selv at strålen var litt rød 😳 Har selv slitt mye med blærekatarr og har hatt synlig blod i urinen et par ganger og da var det bare blærekatarr. Så jeg håper det ikke er noe med nyrene hans, tror ikke jeg kan la han gå gjennom mer nå stakkar Anonymkode: 3d4e1...047 Du var der på mandag ja ja det kan være vanskelig og se forskjell på farge noen ganger ☹️ blærekatarr ja kan jo være det også nei vi får ikke håpe det nei det er trist når det blir sånn ☹️ bestefar hadde en Schäfer som ble lam i bakparten når han ble gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #7 Del Skrevet 17. november 2022 Maskinfører skrev (3 timer siden): Du var der på mandag ja ja det kan være vanskelig og se forskjell på farge noen ganger ☹️ blærekatarr ja kan jo være det også nei vi får ikke håpe det nei det er trist når det blir sånn ☹️ bestefar hadde en Schäfer som ble lam i bakparten når han ble gammel Ja den så helt fin ut for meg, men maskinen sa det var store mengder med blod. Håper på det beste, er trist når sånt skjer 😕 han har hatt mye helseproblemer det siste halve året, så om det er noe alvorlig nå så får han nok slippe Anonymkode: 3d4e1...047 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. november 2022 #8 Del Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja den så helt fin ut for meg, men maskinen sa det var store mengder med blod. Håper på det beste, er trist når sånt skjer 😕 han har hatt mye helseproblemer det siste halve året, så om det er noe alvorlig nå så får han nok slippe Anonymkode: 3d4e1...047 Maskinen sa det ja ja vi får jo håpe på det beste da ja det er utrolig trist det har vært mye helseproblemer ja ja da de vel muligens slippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #9 Del Skrevet 18. november 2022 Maskinfører skrev (18 timer siden): Maskinen sa det ja ja vi får jo håpe på det beste da ja det er utrolig trist det har vært mye helseproblemer ja ja da de vel muligens slippe Var ikke blærekatarr merkelig nok. Hun trodde et lite blodkar på prostata kunne ha sprukket, men skal følge med hver gang han tisser. Eller så er det 2 andre alternativer som en bakterie som ikke viser på den testen eller kreft.. håper virkelig ikke det er kreft Anonymkode: 3d4e1...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå