Gå til innhold

vanlig å se ereksjoner på The Well?

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Enig. The well hadde blitt nevnt over 3000 ganger på sexforumet nakenprat i forbindelse med menn som ville dit for å kikke og eksponere seg seksuelt,  leste til og med der flere som ga hverandre råd om hvordan man kunne "tilfeldig dulte borti" kvinner for seksuelle berøringer i boblebad og sauna uten at de var så opplagte at de ble kastet ut! Er så mange griser som er der🤮

Det er godt det nettstedet ikke finnes lenger, og det er nok mange uttalelser der som ligner på den svadaen som kommer fra anonyme postere her under seksualitet.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det er nok en del middelaldrende menn som liker å vise fram en «halvstiv»  en. Vær forberedt på det.

Det stemmer ikke.

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke hvordan det er på innsiden, fordi da jeg skulle prøve å dra dit så ble jeg stanset av en bokstavelig vegg av ereksjoner. Prøvde å kjempe meg gjennom men gikk ikke..

Anonymkode: 61cd6...20a

• Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vet ikke hvordan det er på innsiden, fordi da jeg skulle prøve å dra dit så ble jeg stanset av en bokstavelig vegg av ereksjoner. Prøvde å kjempe meg gjennom men gikk ikke..

Hihi, men platt forsøk på humor.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Anonymkode: 61cd6...20a

Nå fikk jeg morsomme bilder på netthinnen. Som i en fransk ekspresjonistisk film fra 70-tallet.

🍆💃🍆

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Regner med at det vanskeligere å spotte våte fitter enn erigerte peniser... 

Anonymkode: 96027...d8e

Si ikke det!

I disse dager snakkes det stadig om a man ser kvinners vaginaer og sjelden om at man ser kvinners vulva, så ut i fra omtale, virker det som at det er vanlig at vagina er vrengt ut utenpå vulvaen og dermed synlig for alle.

Anonymkode: 29b75...3ca

• Liker 2
Skrevet

😄

Det er ikke akkurat noe menn kan styre med viljen sin ... 

Anonymkode: c101f...960

• Liker 6
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Skal i hvert fall ikke dit.

Anonymkode: 01db7...e11

Nei huff og huff... Sikkert innmari farlige greier...

Endret av Einus
  • Liker 3
Skrevet
Einus skrev (Akkurat nå):

Nei huff og huff... Sikkert innmari farlige greier...

Skrevet

Hvis du er forferdet over tanken på ereksjon og synes nakne menn et ekkelt så må du da holde deg unna nudiststeder??

Anonymkode: 08048...015

• Liker 4
Skrevet

Q: 

Når skal vi snakke om kvinner som ufrivillig får erigerte brystvorter på The Well?

A:

Aldri.

Hva med å ta læring fra denne (ikke-)tradisjonen?

Skrevet
Snok1 skrev (5 minutter siden):

Q: 

Når skal vi snakke om kvinner som ufrivillig får erigerte brystvorter på The Well?

A:

Aldri.

Hva med å ta læring fra denne (ikke-)tradisjonen?

Brystvorter blir også stive når man fryser, just sayin'. 

Anonymkode: ae34c...867

• Liker 4
Skrevet

Jeg har vært der mange ganger, og det er alltid noen snopper som står litt mer opp enn den burde. Dette er som regel menn under 40 som er diskre, snur seg, legger et håndkle over etc. dette der jeg ikke noe galt med. Det jeg derimot misliker er at det er en del gamle menn, 60+, som helt tydelig er der for å eksponere seg selv og titte på yngre kvinner. Dette synes jeg ikke er ok. De gjør det ikke på en overtydelig seksuell måte, men blikkene sier likevel hva de tenker og hva de er der for. 

Anonymkode: 8009e...2d6

• Liker 2
Skrevet (endret)

Disse The Well-trådene må være opprettet av forumtroll med diverse fantasier - som aldri har vært på spa.

Vi har vært på The Well flere ganger. Vi har ALDRI sett en eneste ereksjon og vi har ALDRI sett noe seksuelt. Dette er et dyrt, fredelig sted for mennesker som slapper av, som er opptatt av seg selv og som overhodet ikke er der for å kikke eller blotte seg.

Dersom noen skulle kjenne en begynnende ereksjon (for slikt kan skje alle menn, uten at det er noe galt i det), vil de sørge for å dekke seg til og tenke på noe annet, og så går det over. Mannen min har opplevd det, slik alle menn har gjort det. No stress. Folk som er vant til å være nakne behersker sånt. 

Kan dere ikke slutte med dette tullet?

Endret av Hunmedham
  • Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Dere som er livredde for nakne menn og som innbiller dere at det er masse overgripere / griser med ereksjon som elsker å vise frem ereksjonen sin:

Hold dere unna nakensteder da? Dette er jo fristeder for de som liker naturlig nakenhet, ikke et sted for dere. Hvorfor skal dere absolutt gå på et slikt sted om dere synes nakne kropper er så ekkelt?

Og mest sannsynlig har dere aldri vært på et slikt sted uansett.

Anonymkode: 08048...015

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Brystvorter blir også stive når man fryser, just sayin'. 

Anonymkode: ae34c...867

Peniser blir også erigerte uten at bæreren er kåt. #justsayin

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.11.2022 den 10.32):

Enig. The well hadde blitt nevnt over 3000 ganger på sexforumet nakenprat i forbindelse med menn som ville dit for å kikke og eksponere seg seksuelt,  leste til og med der flere som ga hverandre råd om hvordan man kunne "tilfeldig dulte borti" kvinner for seksuelle berøringer i boblebad og sauna uten at de var så opplagte at de ble kastet ut! Er så mange griser som er der🤮

Anonymkode: 34263...f33

Ja, det er jo ikke overraskende . Menn med slike hensikter vil jo dra dit det er mulig å være naken og vise seg frem. Bare å slutte å dra på slike steder å være naken da .

Kunne ikke falt meg inn å dra på The Well, nettopp pga man vet at slike ting skjer. Uforskyldt er det jo helt ok, men det vil alltids finnes gisemenn der ute dessverre og slike steder er jo det man ikke bør opppsøke om man ikke vil se sånt.

Anonymkode: 7ff0e...3a6

Skrevet

Så ingen ereksjoner når jeg var der. 

Anonymkode: fe63f...563

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ereksjoner kan komme spontant uten at man engang tenker på noe seksuelt. Greit nok at noen synes det kan være rart eller ekkelt, men leit at det demoniseres. Det er bare en kroppslig funksjon, som kan være spontant og umulig å kontrollere. Ellers vet jeg ikke noe om konteksten, jeg måtte google hva "the well" er for noe.

Anonymkode: b9fcd...802

Enig. Det er ikke noe man nødvendigvis kan noe for, så om de bare ikke gjør en sak av det må man bare overse det.

Anonymkode: f8ccb...fd9

• Liker 4
Skrevet
Hunmedham skrev (På 18.11.2022 den 8.46):

Disse The Well-trådene må være opprettet av forumtroll med diverse fantasier - som aldri har vært på spa.

Vi har vært på The Well flere ganger. Vi har ALDRI sett en eneste ereksjon og vi har ALDRI sett noe seksuelt. Dette er et dyrt, fredelig sted for mennesker som slapper av, som er opptatt av seg selv og som overhodet ikke er der for å kikke eller blotte seg.

Tror du noen har sex på TheWell? Eller tror du det aldri forekommer? 

Anonymkode: a09b6...2de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...