Gå til innhold

Seksuell debut

Da du debuterte seksuelt...  

80 stemmer

1. 1. Da du debuterte seksuelt...

• ...var det i ett fast forhold
      57
    • ...var det med en god venn
      8
    • ...var det en tilfeldig engangsgreie
      15

Fremhevede innlegg

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Hva slags forhold hadde du til den personen du debuterte seksuelt med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var med en god venn, men kanskje ikke verdens mest fornuftige greie å gjøre akkurat.

Jeg var 19 år den gang og burde vel strengt tatt ha hatt vett til å vente til det var LITT følelser med i det minste..

Skrevet

Fast forhold. hadde vært sammen i 2 mnd og jeg var 15. angrer ikke, det var en fin opplevelse.

Skrevet (endret)

Fast forhold, da jeg var 18 (i fjor).

Endret av CocoPuff
Skrevet

Fast forhold som 15 åring..hadde vært sammen 1 mnd...

Skrevet

Fast forhold da jeg var 18.

Jeg ble faktisk ganske redd. Var veldig uerfaren, og ble derfor litt overrasket av at jeg blødde så mye...

Skrevet

En engangsgreie i fylla, ikke så mye å skryte av....men et par måneder etter derimot, med kjæresten jeg hadde fått meg da! mye bedre enn første gang, for å si det sånn ;) var 15 år med begge.

Skrevet

Fast forhold. På en måte angrer jeg siden han dumpet meg rett etter han fikk tatt jomfrudommen min, men igjen sparte han meg for stresset med nye kjærester å måtte åpne meg! Jomfrudommen var AU! :(

Skrevet

Ons.

Hadde nok ikke kjent ho igjen hvis jeg hadde kollidert med ho på gata :overrasket:

Husker det var en 2 min greie og rett i dusjen :sjenert:

Skrevet

Fast forhold.

Hadde vært sammen i ca 3 mnd, og vi var begge 14.. Var sammen i 4 år etter det! Angrer ikke, det var en kjempefin opplevelse!

Skrevet

Med en (god?) venn... Ikke noe spesiell opplevelse... :roll:

Skrevet

var 16 år og i et forhold som hadde vart i en mnd. Det var helt greit.

Skrevet

16

Fast forhold. hadde vært sammen en mnd. Fin opplevelse.

Skrevet

15 år.

Fast forhold som hadde vart i 3 måneder og som (uheldigvis) varte i 6 år.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Var nesten 18 og det var med en kompis. I ettertid ble det masse følelser involvert, og det ble et skikkelig klussete forhold som varte i 8-9 måneder.

Skrevet

Var 17, ons i fylla med en jeg kjente så vidt... vi hadde gått å sikla på hverandre en stund før det sjedde da. det ble heldigvis ikke noe mer senere! :ler:

Skrevet

Med en kompis da jeg var 17. Vi var på fest og bare avtalte at jaja, likegreit å få det unnagjort. Fikk kondom av hun vi var hos og så gjorde vi det. Det var vondt og jeg er glad det skjedde med han da.

Senere ba han meg mye ut og sånn, men jeg takket nei. (Tror ikke det var pga ferdighetene akkurat, det var vel heller at han var hypp på et nyp til :ler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...