L.A Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Mannen ønsker å kjøpe robotstøvsuger. Og vi har en polarhund som røyter ganske mye i perioder. Jeg har ikke helt trua på at en robotstøvsuger er noe for oss - ser for meg at hundehårene blir sittende fast i børsten og at den ikke klarer å gjøre ren tepper osv.. Hvis vi må fram med den vanlige støvsugeren like ofte som nå - er det jo en bortkastet investering.. Er det noen som har erfaringer? Ev. en robotstøvsuger å anbefale for oss med ullhund? 😅
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Den tar sand, så det er jo gull. Det må ikke være for mye på gulvet for at vår skal virke, den setter seg fast på de underligste steder og bruker en evighet på å bli ferdig. Spanielpels må fjernes fra gummirullene under om det ikke skal stoppe helt opp. Vi har forvist vår robot til hytta, hjemme er det greit å bare støvsuge med en god støvsuger som tar både sand og pels og som ikke må tømmes flere ganger underveis. (Vår robot er blitt noen år, de nyere er sikkert smartere) Anonymkode: 0329c...85e 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 Det er mine lange hodehår som hemmer vår robotstøvsuger, ikke hundehårene. Anonymkode: fe135...bef 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det er mine lange hodehår som hemmer vår robotstøvsuger, ikke hundehårene. Anonymkode: fe135...bef Har samme erfaring. Nå hadde jeg vel og merke beagle. Du må UANSETT rense robotstøvsugeren fra en tid til annen (avhengig av hvor ofte den skal gå), men du slipper i i alle fall den hverdags støvsugingen som mange av oss med hund må gjøre. Anonymkode: b5673...45c 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 Det går helt fint. Broren min har so new foundlandshunder, som røyter MYE, og har lang og myk pels. De har hatt robotstøvsuger i åresvis. Vi har også det, og det er et større problem med mine lange hår, enn hundehår.. Bare pass på å rengjøre børsten ofte, som i dra ut hår fra børsten. Det er absolutt gull verdt, og anbefaler med mopp! Anonymkode: 539fe...1b1 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 Først; ikke kjøp med børster, kjøp med ruller. Hundehår er i seg selv ikke noe problem, kun mengden av dem. Men dere kommer til å se stooooor forskjell med robot. Anonymkode: 122a6...1c4 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #7 Skrevet 17. november 2022 L.A skrev (1 time siden): Mannen ønsker å kjøpe robotstøvsuger. Og vi har en polarhund som røyter ganske mye i perioder. Jeg har ikke helt trua på at en robotstøvsuger er noe for oss - ser for meg at hundehårene blir sittende fast i børsten og at den ikke klarer å gjøre ren tepper osv.. Hvis vi må fram med den vanlige støvsugeren like ofte som nå - er det jo en bortkastet investering.. Er det noen som har erfaringer? Ev. en robotstøvsuger å anbefale for oss med ullhund? 😅 Har en roborock S5max og 4 ganske pelsete hunder som røyter, går rimelig bra, den kjører hver natt, blir av og til litt mye hår på børstene men fungerer gull. Anonymkode: 550e1...fe8 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #8 Skrevet 17. november 2022 Vår robotstøvsuger går en runde hver dag, har en stor hund som røyter mye. Funker veldig bra for oss! Støvsugeren tar det meste av hår, men vi har ikke tepper. Anonymkode: 2f18f...5b1 2
L.A Skrevet 17. november 2022 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en roborock S5max og 4 ganske pelsete hunder som røyter, går rimelig bra, den kjører hver natt, blir av og til litt mye hår på børstene men fungerer gull. Anonymkode: 550e1...fe8 Ja det var den vi tenkte å kjøpe 😊 Så da er den veldig stillegående da? Iom at dere bruker den på natta? 😃
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #10 Skrevet 17. november 2022 Vi har katt som alltid røyter. Og jeg som har langt hår. Vi må minst en gang i mnd fjerne hår fra børstene, men den tar alt. Den går bare i stue og på kjøkken men det hindrer at det blir så mye hår i resten av huset Anonymkode: a5c0d...9f5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå