AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 Hva kan du kjøpe til en kjørelærer som gave? Når jeg en gang vil takke deg? Han har vært hyggelig og prøvde hardt og var tålmodig. Anonymkode: 6d176...0be
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Gave? De får jo overbetalt hver dag. de trenger ingen gave. de prøver å suge ut penger av elevene med å presse på for mest mulig timer. Usympatiske folk, dekker grådigheten sin under påskuddet at de er såååå opptatt av "sikkerhet." right. Anonymkode: acbc7...4c8 5 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva kan du kjøpe til en kjørelærer som gave? Når jeg en gang vil takke deg? Han har vært hyggelig og prøvde hardt og var tålmodig. Anonymkode: 6d176...0be Broren min er kjørelærer og det hender han får en blomst eller konfekt og et takkekort. Det setter han pris på, men selve belønningen er at elevene får førerkort Anonymkode: e5092...ecf 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 Det får være nok gave å betale for et svindyrt førerkort 💸💸💵💸💸💳💰🪙💸🧾 Anonymkode: e943b...1fa 4 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 Kjøper du gaver til jordmor, lege, den som sitter i kassa på Kiwi også? Ser virkelig ikke behovet for å kjøpe gave til en kjørelærer. Det holder med takk for hjelpen. Anonymkode: 9b5fb...17f 4 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 Gir du egen personlig gave til læreren for hvert år. Rektor og ledelsen og, så det ikke blir urettferdig. Når du er ute å reiser må du huske å gi gave til bussjåføren, kapteinen på båten eller de som kjører flyet. Glem heller ikke å gi gave til legen hver gang du er på besøk, og til sykepleierne når du er på sykehuset. Når du er på apoteket og trekker kølapp, husker du å be de som jobber der og adresse og navn. Takker dem for hjelpen, og sier at du skal sende dem en gave, fordi de hjalp deg, du ville jo bokstavelig talt vært dø uten deres hjelp, I butikken er det viktig å både gi gave til de som sitter i kassen, men også de som er så vennelige å hjelper deg når du spør om hjelp. Anonymkode: 1918a...60b 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #7 Skrevet 20. november 2022 On 11/17/2022 at 6:34 AM, AnonymBruker said: Hva kan du kjøpe til en kjørelærer som gave? Når jeg en gang vil takke deg? Han har vært hyggelig og prøvde hardt og var tålmodig. Anonymkode: 6d176...0be Hvorfor skal du gi gave til kjørelærer? Har du ikke betalt for kjøretimene? Anonymkode: e1247...a0c
catman Skrevet 20. november 2022 #8 Skrevet 20. november 2022 Å, så mange obsternasige svar her inne! Det er hyggelig at du vil gi kjørelæreren din en gave. Dere har sikkert småpratet i bilen, den perfekte smågaven er noe som er en referanse til samtalene deres. Jeg pleier å gi sjokolade når jeg ikke vet. Da folk liker forskjellig, har jeg som regel et lager med rimelige konfektesker i kjelleren, kjøpt i utlandet fordi jeg reiser mye med jobben. Vet du at han liker f.eks. lakris, kjøp dét. En flaske vin hadde jeg synes blir feil til en kjørelærer. Vil du tulle med at han slet med deg som elev, kjøp en stressball og skriv et vittig kort. Rimelige greier, men det er tanken som teller. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #10 Skrevet 20. november 2022 Jeg kjøpte akkurat bokser med smågodt på europris og gav til resepsjonisten sånn at de har julegodis i resepsjonen til både min og de andre kjørelærerne, samt resepsjonisten, som var den hyggeligste personen i prosessen Anonymkode: d403d...0f7 1
Sciurus Skrevet 22. november 2022 #12 Skrevet 22. november 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger. Sciurus, mod
Maskinfører Skrevet 22. november 2022 #13 Skrevet 22. november 2022 Jeg kan ikke huske jeg kjøpte noe gave til kjørelærere når jeg tok både B BE og CE men er jo snilt gjort da
ajarRun Skrevet 27. november 2022 #14 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (På 17.11.2022 den 6.34): Hva kan du kjøpe til en kjørelærer som gave? Når jeg en gang vil takke deg? Han har vært hyggelig og prøvde hardt og var tålmodig. Anonymkode: 6d176...0be Noen elever kjøper vin eller sprit til meg, det settes pris på. Men det er relativt uvanlig. Liker også når elever gir litt tilbakemelding på hvordan det har gått med kjøringen etter en stund. Morsomt å høre om det har gått bra.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #15 Skrevet 28. november 2022 Jeg ga ingenting til kjørelæreren, men fortalte at jeg var veldig fornøyd med timene og at jeg skulle anbefale kjøreskolen til andre. Det går jo også an å gi dem en god anmeldelse på nett. Anonymkode: 50fe4...42a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #16 Skrevet 28. november 2022 Burde ikke få en dritt, overbetalte folk som gjør en dårligere jobb enn de fleste foreldre. Anonymkode: 42cde...d6d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #17 Skrevet 30. november 2022 Spenstig at flesteparten her bare spyr ut negativitet om trafikklærere. Overbetalt vil jeg ikke akkurat si at det er. Husk at timesprisen skal dekke blant annet lønn til lærer, betale kontingent for for eksempel tabs, lease/lån av bil, forsikring, drivstoff, vedlikehold av bil, strøm, kontorlokale, samt litt så skolene kan oppdatere bilparken. Da er det ikke mange kronene igjen i lønn, og det er ikke læreren selv som bestemmer hva som går til hva. Om en elev ønsker å gi læreren en avskjedsgave er jo det selvfølgelig innafor, på akkurat samme måte som noen gir gave til en annen lærer. Men det skal sies at det er så absolutt ikke nødvendig. Hyggeligste for trafikklæreren er at eleven kjører trafikksikkert, og ikke skader seg selv eller noen andre. Anonymkode: 2b780...33b 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #18 Skrevet 7. desember 2022 On 11/28/2022 at 5:09 PM, AnonymBruker said: Burde ikke få en dritt, overbetalte folk som gjør en dårligere jobb enn de fleste foreldre. Anonymkode: 42cde...d6d Overbetalte? Anonymkode: e1247...a0c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #19 Skrevet 7. desember 2022 Jeg ga kjørelæreren min en bw, kanskje det kunne vært noe?😉 Anonymkode: f0cd8...d87
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #20 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ga kjørelæreren min en bw, kanskje det kunne vært noe?😉 Anonymkode: f0cd8...d87 *Bj Anonymkode: f0cd8...d87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå