Snok1 Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Folk som ikke behersker særskrivingsregler bør ikke dømme andre. 8 2
Gugglo Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 Når du ser slike provoserende uttalelser på youtube og nettet ellers så ikke klikk på de. De er bare ute etter å provosere frem en masse kommentarer og klikk. Slik blir de populære. Ikke på en bra måte, ved å bidra med noe. Men ved å skape en masse provoserte kommentarer. Youtube bryr seg ikke om det er konstruktivt det som legges ut eller ikke. De bryr seg bare om antall visninger og kommentarer. 4 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 Gugglo skrev (18 minutter siden): Når du ser slike provoserende uttalelser på youtube og nettet ellers så ikke klikk på de. De er bare ute etter å provosere frem en masse kommentarer og klikk. Slik blir de populære. Ikke på en bra måte, ved å bidra med noe. Men ved å skape en masse provoserte kommentarer. Youtube bryr seg ikke om det er konstruktivt det som legges ut eller ikke. De bryr seg bare om antall visninger og kommentarer. Ja, jeg vet.. Blir bare så oppgitt når jeg ser sånn som det her, vi kvinner har kommet så langt jeg forstår virkelig ikke at andre kvinner prøver å sende oss tilbake i tid 😓 Anonymkode: ea99a...b77 1
PetterKanin Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 Kvinner bør sitte i lederstillinger. 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 Noen har mannsen om dagen. Anonymkode: 12d95...a48
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #7 Skrevet 25. november 2022 PetterKanin skrev (På 17.11.2022 den 16.14): Kvinner bør sitte i lederstillinger. nah Anonymkode: 26ac0...4b1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #8 Skrevet 25. november 2022 Gugglo skrev (På 17.11.2022 den 6.30): Når du ser slike provoserende uttalelser på youtube og nettet ellers så ikke klikk på de. De er bare ute etter å provosere frem en masse kommentarer og klikk. Slik blir de populære. Ikke på en bra måte, ved å bidra med noe. Men ved å skape en masse provoserte kommentarer. Youtube bryr seg ikke om det er konstruktivt det som legges ut eller ikke. De bryr seg bare om antall visninger og kommentarer. Husker ikke hvem som sa det eller hvor jeg hørte det, men i følge personen så er denne generasjonen så opptatt med å bli "sett" og kjent, at de driter i om det er på en positiv eller negativ måte. Syns det stemmer på en prikk. Anonymkode: 43b5c...534 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå