Gå til innhold

Ingen standard-drinker på barmeny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går veldig sjelden ut. Var ute forrige helg og måtte sitte ved bordet og gjøre qr-kode-greier i barmenyen for å bestille drikke. Jeg er ikke så vanskelig, bestiller hvit bacardi og cola zero/Pepsi max, vodka og cola zero/Pepsi max eller bacardi razz med sprite zero. Ingenting av dette stod på denne qr-kode menyen, så da måtte jeg gjøre meg vanskelig og gå bort i baren for å bestille. De hadde ingen andre sukkerfrie brus enn cola zero, så da ble det bacardi og cola zero. 

Hvorfor er ikke dette en drink på barmenyen? Tenker rom og cola er sånn passe standard, eller bacardi razz og sitronbrus. Var bare masse overfancy drinker. Ikke noe dyrere enn min drink. Hvorfor må de gjøre det sånn? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel gjerne ikke en drink som folk går ut for å bestille seg og koser seg med, men mer noe ungdommer (og noen voksne) lager seg selv på fest. Så det er vel sikkert derfor det ikke er standard på barmeny. 

Anonymkode: 2c940...a8d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

haha, jeg har aldri het om noen som bestiller sprite og Bacardi jazz (visste ikke at det var en drink en gang).

En drink som finnes overalt i en eller annen variant er Gin Tonic. Ellers er det jo gøy å prøve noe nytte, vel? Det har jo kommet så mange kule coctailsteder nå med helt fantastiske drinker.  

Anonymkode: fab16...885

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...