AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Blir gal!! Jeg har prøvd å komme inn på og slette en gammel konto, men får det ikke til! Og det er heller ikke mulig å kontakte Facebook 🤷♀️ Dette er en gammel profil fra flere år tilbake med mye uheldige bilder som motvillig ble lagt ut. Jeg ønsker virkelig å få denne kontoen fjernet, men jeg får det ikke til! Håper det er noen kloke hoder der ute som kan hjelpe meg. Har også prøvd å følge instruksene på google som kommer opp, men får ikke det til heller. Jeg har en helt annen mail og kontaktinfo nå enn det jeg hadde den gang, så kommer ikke inn med passord og mail osv. Anonymkode: 9aa1c...266
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 Og jeg kommer ikke inn fordi jeg ikke husker den gamle mailen min og passordet mitt Anonymkode: 9aa1c...266
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og jeg kommer ikke inn fordi jeg ikke husker den gamle mailen min og passordet mitt Anonymkode: 9aa1c...266 Ts dette Anonymkode: 9aa1c...266
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 Kan du ta kontakt med slettmeg.no? Anonymkode: 7fa73...75f 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 Har du prøvd å rapportere kontoen på koe his? Anonymkode: 1a62c...722
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #6 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan du ta kontakt med slettmeg.no? Anonymkode: 7fa73...75f Prøvde dette, da kom dette opp Anonymkode: 9aa1c...266
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #7 Skrevet 16. november 2022 Prøvde det. Da kom dette opp. Skulle det stå 😅😅 Anonymkode: 9aa1c...266
Gjest Sanninga Skrevet 16. november 2022 #8 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du prøvd å rapportere kontoen på koe his? Anonymkode: 1a62c...722 Hva er koe his? 🤔
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #9 Skrevet 17. november 2022 De kan jo ikke slette en konto du ikke kan bevise er din. Anonymkode: 7ce22...a88 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #10 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De kan jo ikke slette en konto du ikke kan bevise er din. Anonymkode: 7ce22...a88 Det forstår jeg selvfølgelig 🙂 Men håpte jo selvsagt det var en måte å løse dette på. Et slags sikkerhetssystem. Slik som det er på mailer etc. Det er noen man kan kontakte dersom noe slikt skjer. I Facebook er det ingen man kan kontakte eller få hjelp i fra. Anonymkode: 9aa1c...266
Gjest Sanninga Skrevet 17. november 2022 #11 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det forstår jeg selvfølgelig 🙂 Men håpte jo selvsagt det var en måte å løse dette på. Et slags sikkerhetssystem. Slik som det er på mailer etc. Det er noen man kan kontakte dersom noe slikt skjer. I Facebook er det ingen man kan kontakte eller få hjelp i fra. Anonymkode: 9aa1c...266 Dette var ts forresten.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #12 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts dette Anonymkode: 9aa1c...266 Du husker ikke den gamle mailadressen din i det hele tatt? Sånn at du kunne fått resatt passordet på den kanskje? Hadde du registrert telefonnummer på fb-kontoen? Anonymkode: 5d3e0...79f
Gjest Sanninga Skrevet 17. november 2022 #13 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du husker ikke den gamle mailadressen din i det hele tatt? Sånn at du kunne fått resatt passordet på den kanskje? Hadde du registrert telefonnummer på fb-kontoen? Anonymkode: 5d3e0...79f Takk for svar. Nei, dessverre. For byttet mailadresse et par ganger den gangen. Var veldig ung. Så husker ikke mailen. Og telefonnummeret er ikke på kontoen da jeg den gangen hadde et annet telefonnummer som jeg ikke husker hva var for 10 år siden 🙂😅 Ts
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #14 Skrevet 17. november 2022 Sanninga skrev (1 time siden): Takk for svar. Nei, dessverre. For byttet mailadresse et par ganger den gangen. Var veldig ung. Så husker ikke mailen. Og telefonnummeret er ikke på kontoen da jeg den gangen hadde et annet telefonnummer som jeg ikke husker hva var for 10 år siden 🙂😅 Ts Skjønner 😅 Er det mulig å rapportere kontoen på noe vis kanskje? Anonymkode: 5d3e0...79f
Snublefot62 Skrevet 17. november 2022 #15 Skrevet 17. november 2022 Dersom du ikke husker e-postadressen knyttet til profilen, og ikke hadde mobilnummer eller andre gjennopprettingsdetaljer registrert - hvordan forventer du egentlig at Facebook skal bekrefte at dette er deg?
Gjest Sanninga Skrevet 17. november 2022 #16 Skrevet 17. november 2022 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Dersom du ikke husker e-postadressen knyttet til profilen, og ikke hadde mobilnummer eller andre gjennopprettingsdetaljer registrert - hvordan forventer du egentlig at Facebook skal bekrefte at dette er deg? Det ligger jo mange bilder ute på kontoen min som kan "bevise" at det er meg. Hadde jeg fått logget meg på så er det flere ting lagt ut på min konto som også kan "bevise" at det er meg. Jeg forventer ingenting. Jeg har da ikke forventet noe? Jeg spør om noen har kunnskap om dette og om det finnes hjelp. Jeg ønsker ikke å lage noe kvalme ut av dette, men jeg spør bare. Jeg hadde håpet at det var mulig å la seg løse på et vis. Det er litt dumt at det ikke går an å kontakte de. For da kunne jeg forklart situasjon. Og kanskje det kunne vært mulig å få til en løsning. Men jeg er ingen dataekspert. Ts
Gjest Sanninga Skrevet 17. november 2022 #17 Skrevet 17. november 2022 Nå kom jeg på en ting selv 😅 Kanskje det er mulig å kontakte telefonregistre og på en måte finne ut av hva mitt gamle telefonnummer var? 🤔 Det skal jeg sjekke ut. Edit: Det gjør det👏 Sjekket nå. Det skal finnes gamle kredit opplysninger og informasjon som skal gå langt tilbake i tid. Så jeg må bare bruke litt tid på å nøste opp i dette, slik at jeg kan finne mitt gamle mobilnummer. For da tror jeg at jeg kan logge meg inn med det 😅 Ts
Snublefot62 Skrevet 17. november 2022 #18 Skrevet 17. november 2022 Sanninga skrev (6 minutter siden): Nå kom jeg på en ting selv 😅 Kanskje det er mulig å kontakte telefonregistre og på en måte finne ut av hva mitt gamle telefonnummer var? 🤔 Det skal jeg sjekke ut. Edit: Det gjør det👏 Sjekket nå. Det skal finnes gamle kredit opplysninger og informasjon som skal gå langt tilbake i tid. Så jeg må bare bruke litt tid på å nøste opp i dette, slik at jeg kan finne mitt gamle mobilnummer. For da tror jeg at jeg kan logge meg inn med det 😅 Ts Du må ha tilgang til mobilnummeret for å kunne bruke det til gjennoppretting.
Gjest Sanninga Skrevet 17. november 2022 #19 Skrevet 17. november 2022 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Du må ha tilgang til mobilnummeret for å kunne bruke det til gjennoppretting. Ja, det var jo akkurat det jeg mente. For å presisere: Den kontoen er lagret på mitt gamle mobilnummer. Og jeg har nå funnet ut av at det finnes en måte å få tak i mitt gamle mobilnummer ved feks å sjekke gamle kredit opplysninger, gamle adresser etc. Det er flere måter å gjøre det på. Og hvis jeg får tak i det, så kan jeg ligge inn på Facebook kontoen med det mobilnummeret🙂
Gjest Sanninga Skrevet 17. november 2022 #20 Skrevet 17. november 2022 Sanninga skrev (Akkurat nå): Ja, det var jo akkurat det jeg mente. For å presisere: Den kontoen er lagret på mitt gamle mobilnummer. Og jeg har nå funnet ut av at det finnes en måte å få tak i mitt gamle mobilnummer ved feks å sjekke gamle kredit opplysninger, gamle adresser etc. Det er flere måter å gjøre det på. Og hvis jeg får tak i det, så kan jeg ligge inn på Facebook kontoen med det mobilnummeret🙂 Så kan jeg legge det inn på Facebook kontoen* skulle det stå Ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå