AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #41 Del Skrevet 3. desember 2022 Lorieen skrev (6 timer siden): Jeg leste en gang på internett om ei som gifta seg med spøkelset til en sjørøver, dette tror jeg er litt i samme kategori… jeg tåler at folk svarer jeg men går ann og svare på en hyggelig måte, eller så kan man la vær hvis man ikke har noe hyggelig og si. god folke sikk er noe jeg har lært meg det bør kanskje du lære deg Anonymkode: ad896...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 3. desember 2022 #42 Del Skrevet 3. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): jeg tåler at folk svarer jeg men går ann og svare på en hyggelig måte, eller så kan man la vær hvis man ikke har noe hyggelig og si. god folke sikk er noe jeg har lært meg det bør kanskje du lære deg Anonymkode: ad896...5b9 Du bør lære deg tre ting: 1) Rettskrivning 2) Sjølkontroll 3) Å ikke lyve om at du har god folkeskikk når alle som leser tråden kan se at du åpenbart har mista ALLE klinkekulene for lengst, og du i tillegg bombarderer alle som svarer deg med rasende PM. Endret 3. desember 2022 av Lorieen 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #43 Del Skrevet 3. desember 2022 (endret) Lorieen skrev (16 timer siden): Du bør lære deg tre ting: 1) Rettskrivning 2) Sjølkontroll 3) Å ikke lyve om at du har god folkeskikk når alle som leser tråden kan se at du åpenbart har mista ALLE klinkekulene for lengst, og du i tillegg bombarderer alle som svarer deg med rasende PM. . Endret 4. desember 2022 av Rosa Sløyfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #44 Del Skrevet 3. desember 2022 Hvor mange ganger må jeg si at jeg er ferdig med denne tråden? jeg har fått svar på det jeg lurer på og til dere som er så glad i å diskutere ta det med noen andre en meg er dere snille jeg orker ikke sånn tull. jeg har mer enn nok annet ok gjøre og tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 3. desember 2022 #45 Del Skrevet 3. desember 2022 Rosa Sløyfe skrev (28 minutter siden): du ærlig talt nå får du gi deg voks opp litt vær så snill Du glemte å hake av for anonym bruker… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #46 Del Skrevet 3. desember 2022 (endret) Lorieen skrev (15 timer siden): Du glemte å hake av for anonym bruker… . Endret 4. desember 2022 av Rosa Sløyfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #47 Del Skrevet 3. desember 2022 (endret) . Endret 4. desember 2022 av Rosa Sløyfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 3. desember 2022 #48 Del Skrevet 3. desember 2022 Det finnes mange måter å sende ønskelisten din i posten på. Du kan skrive en liste med ting du ønsker deg, og sende den til de du tror kan gi deg det du ønsker deg. Du kan også legge ut din ønskeliste på sosiale medier, slik at flere kan se den og kanskje gi deg noe av det du ønsker deg. Når det gjelder hvor lang tid i forveien du bør sende ønskelisten din, så kommer det litt an på hvem du sender den til. Hvis du sender den til familie og nære venner, kan du sende den ut så fort du har laget den. Men hvis du sender den til folk du ikke kjenner så godt, kan det være lurt å sende den ut litt tidligere, slik at de har god tid til å kjøpe det du ønsker deg. Så det kommer litt an på hvem du sender ønskelisten til, og hva du ønsker deg. Men uansett, husk at det ikke er noen garanti for at du får det du ønsker deg, så ikke bli for skuffet hvis du ikke får alt du har ønsket deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå