Gå til innhold

Bachelor i samfunnsrettet ernæringsarbeid på UiA - verdt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke et studie som gir tittel som ernæringsfysiolog, det gir vel ingen tittel i det hele tatt så vidt jeg vet, men ernæring er rett og slett et tema jeg "alltid" har vært over snittet interessert i. Jeg mangler alle realfagene for å ta en bachelor i ernæring, altså studiet som gir ernæringsfysiolog-tittelen, og tenker at jeg er litt for "gammel" til å begynne og ta opp VGS fag (er i slutten av 20-årene). I tillegg har jeg aldri vært noe god i realfag, og jeg tenker at siden de krever at man har disse VGS-fagene så er det sikkert en grunn til det, og jeg egner meg nok derfor ikke til å sikte meg inn mot å bli ernæringsfysiolog samme hvor spennende det høres ut i teorien.

Dette med samfunnsrettet ernæringsarbeid som de tilbyr på UiA ser derimot veldig overkommelig, for ikke å snakke om interessant ut, men jeg vet ikke om det er verdt det, altså om det er noen reelle jobbmuligheter siden jeg ikke ender opp med noen offisiell tittel å vise til. Jeg har fagbrev som helsefagarbeider fra før, og det er det jeg jobber som, om det skulle spille noen rolle. Noen som har noen formeninger?

Anonymkode: e416a...b82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...