Anonym-bruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Dere som har hatt korona. Tok en test på lørdag, da fikk jeg en kraftig strek. Tok en i dag, da var det 2 streker, men den som viser man er smittet var svak. Betyr det jeg snart vil teste negativt? At det er lite smittestoffer i kroppen? Føler meg fortsatt dårlig, men ikke feber eller andre symptomer, bare dårlig allmenntilstand. Skal ut å reise til utlandet på mandag, men orker nesten ikke tanken på det. Tester jeg positivt i helgen, kan jeg ikke reise. Så på en måte litt bekymret testen skal bli negativ nå 🙈 Noen som vet?
rosemarin Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 (endret) Vet ikke om det er noe i det, men jeg testet meg jevnlig gjennom forløpet (fordi jeg syns det var interessant å følge med) og min strek ble svakere og svakere etter som dagene gikk faktisk Endret 10. desember 2022 av rosemarin
Sofakona Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 Om du skal reise imorgen hadde jeg utsatt turen
Anbefalte innlegg