Anonym-bruker Skrevet 16. november 2022 #1 Del Skrevet 16. november 2022 Dere som har hatt korona. Tok en test på lørdag, da fikk jeg en kraftig strek. Tok en i dag, da var det 2 streker, men den som viser man er smittet var svak. Betyr det jeg snart vil teste negativt? At det er lite smittestoffer i kroppen? Føler meg fortsatt dårlig, men ikke feber eller andre symptomer, bare dårlig allmenntilstand. Skal ut å reise til utlandet på mandag, men orker nesten ikke tanken på det. Tester jeg positivt i helgen, kan jeg ikke reise. Så på en måte litt bekymret testen skal bli negativ nå 🙈 Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-bruker Skrevet 17. november 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 17. november 2022 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 10. desember 2022 #3 Del Skrevet 10. desember 2022 (endret) Vet ikke om det er noe i det, men jeg testet meg jevnlig gjennom forløpet (fordi jeg syns det var interessant å følge med) og min strek ble svakere og svakere etter som dagene gikk faktisk Endret 10. desember 2022 av rosemarin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 11. desember 2022 #4 Del Skrevet 11. desember 2022 Om du skal reise imorgen hadde jeg utsatt turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg