Gå til innhold

Blir avvist, får lav selvtillit🥹

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med selvtilliten min at den når bunnen når en mann avviser meg,. Dette da etter lang tid med dating , veldig få som har avvist meg. Har blitt avvist sist for 1 mnd siden av en mann jeg likte svært godt, han likte meg også godt og innrømmet forelskelse, tilslutt en dag ble han bare kald fordi jeg ikke ville ha sex når han ville, men kan ikke noe for at jeg sliter med smerter i underlivet, pga noen infeksjoner som jeg har hatt.... jeg hører jo veldig ofte at jeg er veldig pen, og blir ofte sjekket opp på byen.... men når jeg blir dumpet av en fyr som jeg så likte så godt... så begynner jeg å leite etter feil ved meg selv... om jeg er for tynn eller er for høy, eller har for store lår eller går rart, at hvis

.... jeg gråt over 1 mnd i strekk etter han avviste meg...syns ikke dette er lett. Og føler meg stygg og ekkel i dumpeperioden. Har lyst til å grave meg ned i et hull og gråte. Prøver å få trøst fra venniner som sier at jeg har funnet en feil mann da,.... pga han har gitt skyldfølelse hvis jeg ikke har gjort som han sier. Men fremdeles så går det utover selvtilliten som at jeg aldri er bra nok. Er redd for å være singel resten av livet...😪😭

Anonymkode: 04a36...3d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fuck den fuckboyen der, å bli kald og avvise deg fordi du ikke vil ha sex er en dritt egenskap, bullet dodged. Finn en fyr med empati neste gang 

Anonymkode: 9dbd3...735

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg sliter med selvtilliten min at den når bunnen når en mann avviser meg,. Dette da etter lang tid med dating , veldig få som har avvist meg. Har blitt avvist sist for 1 mnd siden av en mann jeg likte svært godt, han likte meg også godt og innrømmet forelskelse, tilslutt en dag ble han bare kald fordi jeg ikke ville ha sex når han ville, men kan ikke noe for at jeg sliter med smerter i underlivet, pga noen infeksjoner som jeg har hatt.... jeg hører jo veldig ofte at jeg er veldig pen, og blir ofte sjekket opp på byen.... men når jeg blir dumpet av en fyr som jeg så likte så godt... så begynner jeg å leite etter feil ved meg selv... om jeg er for tynn eller er for høy, eller har for store lår eller går rart, at hvis

.... jeg gråt over 1 mnd i strekk etter han avviste meg...syns ikke dette er lett. Og føler meg stygg og ekkel i dumpeperioden. Har lyst til å grave meg ned i et hull og gråte. Prøver å få trøst fra venniner som sier at jeg har funnet en feil mann da,.... pga han har gitt skyldfølelse hvis jeg ikke har gjort som han sier. Men fremdeles så går det utover selvtilliten som at jeg aldri er bra nok. Er redd for å være singel resten av livet...😪😭

Du burde hatt GOD selvtillit . Som er istand til å sette grenser for en manipulerende drittsekk . Ikke alle klarer det .  Med de gode grensene der, tiltrekker du deg snart en som respekterer dem❤️

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

To spørsmål: (1) Hvis dette ikke er første gangen slikt skjer, kanskje det har noe med hva slags menn du dater, og (2) hvis det ikke er ofte du blir avvist, hvorfor skal en slik episode påvirke selvfølelsen din?

Anonymkode: 270d9...890

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke ta avvisning personlig. Han som droppet deg var en dust men generelt så handler avvisning om så nøytrale ting og tilfeldigheter i frohold til samspill mellom de enkelte og ikke at man ikke er bra nok 

Anonymkode: 30988...1ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er mann og har også blitt avvist av ei dame. Er også singel son deg.  Så det er ikke bare bare, nei. Savner en partner å være glad i og dele livet mitt med. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

To spørsmål: (1) Hvis dette ikke er første gangen slikt skjer, kanskje det har noe med hva slags menn du dater, og (2) hvis det ikke er ofte du blir avvist, hvorfor skal en slik episode påvirke selvfølelsen din?

Anonymkode: 270d9...890

Vet ikke men følte han var the one først. Alle de tingene han var flink til å kysse. Snakke om fremtid sammen osv.... er nok såret

Skrevet

Pluss all age shaminga her på kg om at er du over 45 så kan du aldri få noen som er kjekk og aldri noen som er 1 mnd yngre. Satt på spissen. Ofte er kvinner verst føler jeg. 

Anonymkode: 5fb99...713

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Pluss all age shaminga her på kg om at er du over 45 så kan du aldri få noen som er kjekk og aldri noen som er 1 mnd yngre. Satt på spissen. Ofte er kvinner verst føler jeg. 

Anonymkode: 5fb99...713

Herregud, var du så hårsår i den andre tråden?

Anonymkode: 63d0c...575

Skrevet (endret)
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud, var du så hårsår i den andre tråden?

Anonymkode: 63d0c...575

Hva faen? Det er mange som leser den tråden. Jeg er for såvidt enig i at det er litt age shaming her. Er ikke lenge siden det var en tråd her der en bruker påsto at dersom man var over 40 år og singel så hadde man feilet i livet. 

Endret av Blått
  • Liker 1
Skrevet
On 11/16/2022 at 11:20 PM, AnonymBruker said:

Det går mange følelser gjennom hodet når man føler seg trist. Det du må prøve å forstå er at dette handler ikke om deg. Ikke dikt opp unnskyldninger for han. Du fortjener en som lytter til dine behov, forstår hva du gjennomgår og respekterer et nei. Du skal ikke måtte tvinge deg gjennom store smerter for å blidgjøre han. Det er ikke et godt forhold. Husk! Du fortjener det beste ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...