Gjest Janna Skrevet 24. oktober 2002 #1 Del Skrevet 24. oktober 2002 Lastet nettopp ned dette flotte programmet fra Bravenet`s hjemmesider. Installeringen gikk kjempefint. Men når jeg skal sende mail fra utboksen så får jeg bare opp: Failed to connect to the outgoing server "SMTP" Please try again later Hva betyr det? Hva kan jeg gjøre for å få sendt mail??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 24. oktober 2002 #2 Del Skrevet 24. oktober 2002 du har kanskje ikke angitt noe smtp-server? altså utgående-server? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 24. oktober 2002 #3 Del Skrevet 24. oktober 2002 Du må først gå på Tools og så på Accounts og så på Properties... Og på Server angir du utgående server konto hvis det er hotmail du bruker så det dette her http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp Kos og klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. oktober 2002 #4 Del Skrevet 24. oktober 2002 Takk takk Perser! Nå fikk jeg det til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 24. oktober 2002 #5 Del Skrevet 24. oktober 2002 Bare hyggelig vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. oktober 2002 #6 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hmmmmm. Not likevel. Jeg får til å sende mail, men jeg mottar ikke?.... Hva er dette da? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 24. oktober 2002 #7 Del Skrevet 24. oktober 2002 du må også angi en innkommende mail-server... på samme sted som den utgående... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. oktober 2002 #8 Del Skrevet 24. oktober 2002 ??? Og hva er den? :o (har ikke peiling på dette jeg) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 24. oktober 2002 #9 Del Skrevet 24. oktober 2002 det kommer helt an på hva slags adresse du bruker... er det hotmail, så vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. oktober 2002 #10 Del Skrevet 24. oktober 2002 Nå går det! :D He he he.... Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 3. november 2002 #11 Del Skrevet 3. november 2002 Alt går, når man bare får prøvd serg litt fram, og med hjelp fra snille folk på KG, sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå