Gå til innhold

Plis hjelp. 80-90-talls ting, hva heter denne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sånn plast hylse/futteral som man kan kunne skru opp på midten. Inni kunne man ha mynter osv..Den var avlang og hadde snor som man kunne henge rundt halsen. ALLE hadde sånn😂 å jeg greier ikke finne det på nettet-har googlet meg ihjel!! Tenkte jeg skulle kjøpe en til en utkledningsfest. Noen som husker hva det heter??🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Anonymkode: 89843...7ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hva de heter. Brukte det som lommebok 😆

Men datteren min har faktisk en slik kjøpt i moderne tid. Husker ikke hvor. Eneste som er teit med den er Elsabildet som er på. Men hun liker den da. 

Anonymkode: b16c1...0cb

• Liker 1
Skrevet

Kan du ta bilde av den så jeg kan gjøre ett omvendt Googlebilde søk?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du ta bilde av den så jeg kan gjøre ett omvendt Googlebilde søk?

Aner ikke hvor den er nå men begynte å google litt fordi det kjennes så sensasjonelt å ikke huske navnet/prøve finne ut av hvordan en kan få tak i produktet. Skal si fra hvis jeg  finner. Google challenge 😆

Anonymkode: b16c1...0cb

• Hjerte 1
Skrevet

Husker vi brukte det på ferie i Italia på 90-tallet, hadde fått det fra banken som reklame. Men hva det heter DET husker jeg irriterende nok ikke. Husker de var vanntette også.

Anonymkode: e5c26...1bc

• Liker 2
Skrevet

Bilde Google money holder necklace 

Anonymkode: 138c5...a8e

• Nyttig 1
Skrevet

Ja er helt sinnsykt å ikke klare å finne en ting på Google. Tror aldri jeg har opplevd det😂😂

• Liker 2
Skrevet

Egentlig ekstremt praktisk, men kanskje ikke så aktuelt lenger siden det er kort som gjelder nå. Kanskje det burde vært laget en kortholder som kunne blitt båret på samme måte rundt halsen! Det kunne vært supersmart!

Anonymkode: 6cce0...d84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...