Gå til innhold

175 og veier 120 kg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på slankern og vekten kom på etter helsa fikk seg en knekk. Egentlig har jeg stort savn etter sex og kjærlighet, tror det ville vært motiverende for å jobbe mot målene mine... men hvem vil vel date noen som er så store..? Noen som har vært så store men likevel møtt noen? Eller er årene for å møte noen som er store? Vet ikke hbor jeg skal prøve åmøte noen heller.. 

Anonymkode: d9b08...c68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det håp! Bare ikke ta til takke med noen som ikke behandler deg bra fordi du så gjerne bare vil finne noen! Du fortjener det beste uansett størrelse! Aldri glem det! 

Anonymkode: fa4d1...425

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Uten tvil mulig, men begrenser trolig noe utvalget :) 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Har du en fin personlighet er det mange menn som ikke syns overvekt er noe galt. Kjenner en med din vekt men enda lavere enn deg og hun drar flere menn enn meg som er slank og har ikke noe problem med å få seg kjæreste :)

Anonymkode: 08013...f1e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er på slankern og vekten kom på etter helsa fikk seg en knekk. Egentlig har jeg stort savn etter sex og kjærlighet, tror det ville vært motiverende for å jobbe mot målene mine... men hvem vil vel date noen som er så store..? Noen som har vært så store men likevel møtt noen? Eller er årene for å møte noen som er store? Vet ikke hbor jeg skal prøve åmøte noen heller.. 

jeg hadde mye kos og sex i et par år med ei som var lit lavere men med samme vekt som deg. Vi var kun venne og hadde en del sex. Det ble slutt når vi fikk pandemi og nå har hun en kjæreste. så du må ikke gi opp. Hadde du bodd nær meg så...  lykke til

Skrevet

Sex er ikke noe problem i alle fall.

Hilsen sexy tjukka

Anonymkode: fc462...2bd

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg er 178 cm og var 113 kg pga medisin. Ble psykisk alvorlig syk. Men har slutta med 1/3 medisin og trapper ned på den andre. Er 95 kg nå. 

Hadde kjæreste da jeg var såpass stor. Så absolutt mulig og finne seg kjæreste 🥰 

• Liker 1
Skrevet

Er lavere enn deg, og veier mer. Aldri hatt problemer med å finne noen for dating, sex eller forhold.

Anonymkode: 62cd1...eac

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er lavere enn deg, og veier mer. Aldri hatt problemer med å finne noen for dating, sex eller forhold.

Hvordan møter du menn da?

Skrevet
On 11/16/2022 at 11:00 PM, AnonymBruker said:

Har du en fin personlighet er det mange menn som ikke syns overvekt er noe galt. Kjenner en med din vekt men enda lavere enn deg og hun drar flere menn enn meg som er slank og har ikke noe problem med å få seg kjæreste :)

Anonymkode: 08013...f1e

Man må være litt forsiktig med å lytte til råd som dette. Det er SVÆRT få som velger seg en partner utelukkende basert på personlighet. Det som er sikkert dog er at det er mange menn der ute i det nedre sjiktet som sliter med å finne seg noen. Det kan du takke dine medsøstre for som velger bort menn på sitt eget nivå i et konstant jag etter menn som er for bra for dem. Det gjør jo at det alltida vil være noen for deg å velge i. 

Når det er sagt ser jeg heller ikke helt hvorfor du ikke skal kunne gå ned i vekt. Kanskje du heller skal fokusere på å forbedre eget liv og helse? Og så kommer menn av seg selv. Legg om kosten, beveg deg, og etter kom deg inn i squatracket. Men ikke minst - sosialiser deg selv!

Anonymkode: 0846e...ccb

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvordan møter du menn da?

Har møtt de på datingsider, ute på byen eller via venner. Var singel i 10 år og møtte derfor flere. Inkludert en som hadde fetish for tykke damer.

• Liker 1
Skrevet

Overvekt er turnoff.

Anonymkode: d9c0c...e8f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man må være litt forsiktig med å lytte til råd som dette. Det er SVÆRT få som velger seg en partner utelukkende basert på personlighet. Det som er sikkert dog er at det er mange menn der ute i det nedre sjiktet som sliter med å finne seg noen. Det kan du takke dine medsøstre for som velger bort menn på sitt eget nivå i et konstant jag etter menn som er for bra for dem. Det gjør jo at det alltida vil være noen for deg å velge i. 

Når det er sagt ser jeg heller ikke helt hvorfor du ikke skal kunne gå ned i vekt. Kanskje du heller skal fokusere på å forbedre eget liv og helse? Og så kommer menn av seg selv. Legg om kosten, beveg deg, og etter kom deg inn i squatracket. Men ikke minst - sosialiser deg selv!

Anonymkode: 0846e...ccb

At man er tykk utelukker jo ikke at man kan ha et pent ansikt. Kiloene kan også være såpass bra fordelt at man har former, og ikke bare er en tykk masse som forflytter seg rundt.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Overvekt er turnoff.

Anonymkode: d9c0c...e8f

Ikke for alle.

Anonymkode: f058c...69f

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig finnes det håp for det også! Det er mange som velger mann/kvinne basert på personlighet. Jeg er selv overvektig (173 og 90 kg) men jeg har aldri hatt problemer med å finne meg kjæreste.

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...