Gjest puska Skrevet 7. desember 2005 #1 Del Skrevet 7. desember 2005 Får vi penger tidligere i des? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2005 #2 Del Skrevet 7. desember 2005 Du får dem til vanlig tid dersom du ikke har bedt om forskudd. har du det, så får du for fire uker på første utbetalingsdato i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. desember 2005 #3 Del Skrevet 8. desember 2005 Du får dem til vanlig tid dersom du ikke har bedt om forskudd. har du det, så får du for fire uker på første utbetalingsdato i desember. ← Er ikke det kun til de som sender meldekort per post?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #4 Del Skrevet 8. desember 2005 Du får dem til vanlig tid dersom du ikke har bedt om forskudd. har du det, så får du for fire uker på første utbetalingsdato i desember. ← Forskudd? det har jeg ikke sett noe om.Ble først ledig 2 des. Skal sende meldekort den 17, så da er vel pengene inne 20? vel sent for å forbrede julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2005 #5 Del Skrevet 8. desember 2005 Er ikke det kun til de som sender meldekort per post?? ← Jo, det stemmer. Gjest: Du får nok ikke noe før den 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #6 Del Skrevet 8. desember 2005 Jo, det stemmer. Gjest: Du får nok ikke noe før den 20. ← Da får jeg ikke bet flybill hjem heller. Kan jeg få endret det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. desember 2005 #7 Del Skrevet 9. desember 2005 Jo, det stemmer. Gjest: Du får nok ikke noe før den 20. ← Synes det er så dumt at det har blitt forandret på. I fjor fikk jeg forskudd og sendte meldekort elektronisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålungen Skrevet 9. desember 2005 #8 Del Skrevet 9. desember 2005 I alle dager, får man bare forskudd hvis man sender mld.kort i posten? Hvorfor det, hvor er logikken i det? Det høres jo helt på tryne ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå