Gå til innhold

Tenner på pegging

Fremhevede innlegg

Skrevet

Personlig hadde jeg nok sagt nei.

Har ikke noen interesse av anusstimulig, og det bare virker som en veldig submissiv ting, og det er ikke noe jeg har interesse for.

Hvorfor fantaserer du om dette? Er det en dominanse greie? Ser ikke helt hvorfor det skulle være interessant for deg heller om det ikke var en dominanse ting.

Når det er mannen som er i rumpa til kvinnen så er det jo det faktum at det er trangere etc og med kuken så kjenner han jo mye, så det blir en annen opplevelse enn fitta, så det er andre ting enn dominanse aspektet som gjør at han kan like det. Motsatt vei så er det jo snakk om strapon, så det er jo ikke som om du kjenner at du faktisk er i rumpa hans. (For det er du jo ikke, det er bare straponen som er der). Om du vil stikke fingre inn, så skjønner jeg det, men å fantasere om å stikke en dildo inn virker rart for meg. Ikke meningen å skyte deg ned så mye her, jeg bare klarer ikke helt å sette meg inn i motivasjonen med mindre det er dominanse.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er sant. Men man blir ikke mye klokere av å få svar fra en og en kvinne heller, fordi de som svarer i slike tråder ikke gjenspeiler et gjennomsnitt av den kvinnelige befolkning. En tråd om pegging vil sannsynligvis være mest interessant for de kvinnene som liker det, og tråder på seksualitetsforumet vil generelt sett bli mest lest av kvinner som er mer opptatt av sex enn gjennomsnittet. 

Så dersom du får svar fra 10 kvinner her, og 5 sier de liker det, kan du jo ikke konkludere med at 50% av alle kvinner liker det. Så da er du egentlig like (lite) klok ang hvor stor andel av kvinner som liker det.

Anonymkode: 0ec2a...952

Hvem er interessert i et gjennomsnitt av den kvinnelige befolkning? Ingen svar her inne gir oss slik statistisk sikker info. Vi er vel interessert i hva de som er her inne på forumet svarer. 

Anonymkode: 2ce27...a09

AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (48 minutter siden):

Har ikke noen interesse av anusstimulig, og det bare virker som en veldig submissiv ting, og det er ikke noe jeg har interesse for.

Du har nok rett her. I tillegg til at det for mange menn er opphissende fysisk, er det nok en submissiv ting ja. Jeg lurer på hva de kvinnene som liker å gjøre det på mannen legger vekt på, om det er det å gjøre han kåt, eller om det er tilfredsstillende å dominere han på denne måten. Evt begge grunnene sammen. 

Skrevet

Hadde dama spurt rett ut om hun kunne tatt meg med strap-on, hadde jeg svart JA! 

Tenker, alt må prøves før man kan si at man ikke liker ting…så har dama ønsker så vil jeg teste ut. Liker man så liker man, og liker man ikke…ja da liker man ikke.

Beste er å utforske nye ting, så hadde sagt kom med den strap-on og knull meg 😉

Så hvordan gå frem? Hvordan kommuniserer dere ellers om sexlivet? Bare prøver ting under akten? Spør dere om å teste ut andre ting? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvem er interessert i et gjennomsnitt av den kvinnelige befolkning? Ingen svar her inne gir oss slik statistisk sikker info. Vi er vel interessert i hva de som er her inne på forumet svarer. 

Spørsmålet var "Tenner kvinner på dette?" Det er et ja/nei spørsmål som det åpenbart ikke går an å svare ja eller nei på, fordi kvinner er ulike. Men når spørsmålet er så generelt, må man kunne anta at vedkommende ønsker et svar som sier noe om kvinner generelt. Som altså ikke er mulig å få til her. KG er ubrukelig til å få noe som helst svar på hvor vanlig noe er. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spørsmålet var "Tenner kvinner på dette?" Det er et ja/nei spørsmål som det åpenbart ikke går an å svare ja eller nei på, fordi kvinner er ulike. Men når spørsmålet er så generelt, må man kunne anta at vedkommende ønsker et svar som sier noe om kvinner generelt. Som altså ikke er mulig å få til her. KG er ubrukelig til å få noe som helst svar på hvor vanlig noe er. 

At du gidder.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...