AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Det er først de siste mnd jeg har vært inne på denne tanken, har lyst til å (kanskje) prøve men vi har aldri vært innom dette emnet.. Aner ikke om det er noe han kunne tenke seg å prøve, hvordan er beste måten å hinte/spørre på? Og til dere menn, så forskjellige som dere er, tror dere sjansen for at han svarer ja er stor eller liten? Anonymkode: 9a9d4...567 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Skrevet 16. november 2022 Hvis han ikke er submissiv overhode så vil han nok ikke tenne på det. Jeg har møtt en mann som hintet om det og han var typ meteroseksuell og tafatt submissiv type i hverdagen Anonymkode: e4580...78d 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 Hei TS, Det er vanskelig å si, men tror nok de fleste menn er litt nysgjerrig på det :-). Jeg hadde elsket det men tør jo selvfølgelig ikke spørre kona om det selv, men har tidligere hatt noen elskerinner som har gitt meg en og fingre mens de sugde og det var virkelig himmelsk. Kanskje det er veien å gå for deg? snik inn noen fingre når du suger, så kanskje du åpner noen mentale dører for han. Lykke til, dette kan jo bli en ny dimensjon i sexlivet for dere begge. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvis han ikke er submissiv overhode så vil han nok ikke tenne på det. Jeg har møtt en mann som hintet om det og han var typ meteroseksuell og tafatt submissiv type i hverdagen Anonymkode: e4580...78d Jeg hadde virkelig elsket det, men jeg er ikke metroseksuell eller sub i det hele tatt. Anonymkode: e453a...6b7
Blåjojo Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 Tror det beste er å spørre rett ut om hva han tenker om det. Si samtidig at dette er noe du kan tenke deg å prøve. Så unngår du at han sier nei fordi han tror du spør fordi du synes det er ekkelt. Om du bare skal prøve med en finger plutselig, så risikerer du at han synes det er ubehagelig, fordi han ikke er forberedt. Har pegget flere menn, og ingen av de har vært tafatt sub eller metroseksuell. Om det kommer så langt som til at dere skal prøve så husk å bruke god tid og masse glidemiddel.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 Selv ville jeg elsket at noen gjorde det med meg.. 🥰 Altså det er bare å spørre han. For min del er det litt å vite at jeg liker slikt tihi Anonymkode: 2daf3...cb7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 Hva er det? Finger i rumpa? Anonymkode: 7723f...009
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #7 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva er det? Finger i rumpa? Anonymkode: 7723f...009 Det er å ta han med strapon. Ts Anonymkode: 9a9d4...567 1
M1979 Skrevet 17. november 2022 #8 Skrevet 17. november 2022 Det høres veldig herlig ut med ei dame som har LYST til å gjøre dette 🤩 1
MuffinStud Skrevet 17. november 2022 #9 Skrevet 17. november 2022 Siden du spør her, så tenker jeg at du av en eller annen grunn ikke har lyst til å spørre han rett ut. Jeg ville prøvd å stryke rumpesprekken under sex eller kanskje hvis du vasker han mens dere dusjer sammen eller noe. Bare for å se hvor responsen er. Pegging er et ganske langt steg hvis han ikke har vist noe seksuell interesse for sin egen eller din rumpe før. Selv for de som liker oppmerksomhet der bak, så svinner det fort bort etter orgasme. Det er ikke som for kvinnen at orgasme er foreplay. Så ikke gjør det etter sex.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #10 Skrevet 17. november 2022 MuffinStud skrev (15 minutter siden): Pegging er et ganske langt steg hvis han ikke har vist noe seksuell interesse for sin egen eller din rumpe før Vi har mye analsex så min rumpe viser han mye interesse for 😉 Er vel litt redd for å spørre rett ut og at han synes det er ekkelt, eller ser litt ned på meg pga mine fantasier.. Den kom jo litt ut av det blå for en god stund siden, sikkert fordi jeg og føler vi har det bra seksuelt og føler meg trygg 🙃 Anonymkode: 9a9d4...567
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #11 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 21.50): Det er først de siste mnd jeg har vært inne på denne tanken, har lyst til å (kanskje) prøve men vi har aldri vært innom dette emnet.. Aner ikke om det er noe han kunne tenke seg å prøve, hvordan er beste måten å hinte/spørre på? Og til dere menn, så forskjellige som dere er, tror dere sjansen for at han svarer ja er stor eller liten? Anonymkode: 9a9d4...567 Jeg kjenner jo ikke ham eller forholdet deres, så det blir bare vill gjetning. Men jeg tror de fleste menn tenner på at partner tenner. Si hva du føler. Fortell ham at dette er en fantasi du har og at du har tenkt mye på det. Hvis han er det minste nysgjerrig kan du utdype. Mitt gjett er at han blir med, enten for din skyld, eller fordi han får lyst av at du har lyst. Lykke til! Anonymkode: 80704...cb5
Snok1 Skrevet 18. november 2022 #12 Skrevet 18. november 2022 Jeg kan bare svare for meg selv, og jeg elsker når partner pegger meg. Vi har en feeldoe slik at hun blir tilfredsstilt samtidig. Jeg er vanligvis den aktive og dominante, men vi switcher begge to. Utad blir jeg nok ofte sett på som en maskulin person, men jeg har definitivt en følsom side ved meg. Jeg har aldri opplevd det som negativt, hverken fra meg selv eller andre. Tafatthet er det definitivt ikke. Til TS: Finn it om han liker å bli stimulert ved anus. Fukt en finger og massér rumdt lukkemuskelen mens du f.eks suger. Responderer han positivt til det, så har dere en samtale. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #13 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi har mye analsex så min rumpe viser han mye interesse for 😉 Er vel litt redd for å spørre rett ut og at han synes det er ekkelt, eller ser litt ned på meg pga mine fantasier.. Den kom jo litt ut av det blå for en god stund siden, sikkert fordi jeg og føler vi har det bra seksuelt og føler meg trygg 🙃 Anonymkode: 9a9d4...567 Han har tydeligvis ikke noe imot analsex sånn prinsipielt, såda kan du føle deg litt tryggere på at han ikke vil avvise dine tilnærmelser med "Æsj" i alle fall. Som flere andre her, så forslår jeg at du begynner med å massere utenpå anus mens du suger ham, en gang han er nydusjet.. Utifra hvordan han reagerer vil du skjønne om det vil være aktuelt å gå et steg videre neste gang. Ta det rolig, han må få føle at dette ikke blir plutselig påtvunget ham, han må få litt tid mellom hvert "steg" til å bearbeide tanken selv. Anonymkode: 0ec2a...952
Blue Balloon Skrevet 18. november 2022 #14 Skrevet 18. november 2022 (endret) Hva med å bare ut av det blå vise han et bilde av en strapon på telefonen når dere sitter i sofan en dag? Med humor og liksom bare på kødd, og så si: "Haha, se her da! Hadde du blitt med å prøvd om jeg kjøper meg slik? Jeg vet du vil! 😂" Og så sett an reaksjonen hans. Jeg er mann, men aner jo ikke om det er stor eller liten sjanse at han er interessert. Vet bare at jeg hadde vert interessert, og syns det hedde vert kult om jeg hadde ei dame som spurte om slikt. Endret 18. november 2022 av Blue Balloon
Christina82 Skrevet 18. november 2022 #15 Skrevet 18. november 2022 Ryddet for brudd på seksualforumets retningslinjer. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #16 Skrevet 9. januar 2023 M1979 skrev (På 17.11.2022 den 21.00): Det høres veldig herlig ut med ei dame som har LYST til å gjøre dette 🤩 Det tenker jeg også. Men tenner kvinner på dette? Synes kvinner det er gøy/opphissende på noen måte? Eller er det litt i nærheten av pliktsex, dvs enda noe å gjøre bare for han? Anonymkode: 2ce27...a09
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #17 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det tenker jeg også. Men tenner kvinner på dette? Synes kvinner det er gøy/opphissende på noen måte? Eller er det litt i nærheten av pliktsex, dvs enda noe å gjøre bare for han? Anonymkode: 2ce27...a09 Noen kvinner tenner selv på dette. Noen kvinner liker det fordi mannen tenner på det og det er deilig å gi mannen nytelse. Noen går med på det litt motvillig. Noen synes det er vemmelig. Kvinner er ulike, finnes ikke noe generelt svar på hva alle kvinner tenner på. Anonymkode: 0ec2a...952
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #18 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen kvinner tenner selv på dette. Noen kvinner liker det fordi mannen tenner på det og det er deilig å gi mannen nytelse. Noen går med på det litt motvillig. Noen synes det er vemmelig. Kvinner er ulike, finnes ikke noe generelt svar på hva alle kvinner tenner på. Anonymkode: 0ec2a...952 Fint svar forsåvidt, men når en spør slik så forventer en å få svar fra en og en kvinne, for å danne seg et inntrykk selv. Om det er noen som liker det og noen som ikke liker det. Dvs hva hver enkelt kvinnes mening er. Ikke svar fra en kvinne som svarer på vegne av mange andre. Det blir ikke spesielt informativt. Blir liksom ikke mye klokere av det. Anonymkode: 2ce27...a09
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #19 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fint svar forsåvidt, men når en spør slik så forventer en å få svar fra en og en kvinne, for å danne seg et inntrykk selv. Om det er noen som liker det og noen som ikke liker det. Dvs hva hver enkelt kvinnes mening er. Ikke svar fra en kvinne som svarer på vegne av mange andre. Det blir ikke spesielt informativt. Blir liksom ikke mye klokere av det. Anonymkode: 2ce27...a09 Det er sant. Men man blir ikke mye klokere av å få svar fra en og en kvinne heller, fordi de som svarer i slike tråder ikke gjenspeiler et gjennomsnitt av den kvinnelige befolkning. En tråd om pegging vil sannsynligvis være mest interessant for de kvinnene som liker det, og tråder på seksualitetsforumet vil generelt sett bli mest lest av kvinner som er mer opptatt av sex enn gjennomsnittet. Så dersom du får svar fra 10 kvinner her, og 5 sier de liker det, kan du jo ikke konkludere med at 50% av alle kvinner liker det. Så da er du egentlig like (lite) klok ang hvor stor andel av kvinner som liker det. Anonymkode: 0ec2a...952
Elaine Marley Skrevet 9. januar 2023 #20 Skrevet 9. januar 2023 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, brukerangrep, og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå