AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #1 Skrevet 16. november 2022 Hei, katten min døde i dag, ung katt som ble akutt alvorlig syk og ingenting veterinæren kunne gjøre, han har vært syk siden jeg hentet han, tatt han med til dyrlegen utrolig mange ganger. Men i dag måtte han slippe og jeg er helt hjerteknust. Er så utrolig trist, og broren Hannes sørger også såklart. Vet ikke hva jeg ville med innlegget. Men huff, dette er tungt💔 Anonymkode: 3f98c...b1d 1 8
Elaine Marley Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 Huffda, så utrolig trist med katten din ❤️
Maskinfører Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 Kondolerer så utrolig mye sånt er vondt 😿❤️
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Skrevet 16. november 2022 Uff, det var synd. Føler med deg. Anonymkode: d121f...75f
klarinetta Skrevet 19. november 2022 #10 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 21.41): Hei, katten min døde i dag, ung katt som ble akutt alvorlig syk og ingenting veterinæren kunne gjøre, han har vært syk siden jeg hentet han, tatt han med til dyrlegen utrolig mange ganger. Men i dag måtte han slippe og jeg er helt hjerteknust. Er så utrolig trist, og broren Hannes sørger også såklart. Vet ikke hva jeg ville med innlegget. Men huff, dette er tungt💔 Anonymkode: 3f98c...b1d ❤❤❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå